Löydä lähin konttorisi

Missä sijaitsee lähin konttorisi? Kerro meille paikkakuntasi, niin etsimme sinulle lähimmän Säästöpankin konttorin. Voit myös valita suoraan haluamasi konttorin Valitse konttori -alasvetovalikosta.
Takaisin

Haluatko Säästöpankkien yhteisille sivuille?

Kun poistat pankin valinnan, pääset katsomaan koko Säästöpankkiryhmän yhteisiä sivuja.

TULE ASIAKKAAKSI

93% asiakkaistamme sanoo, että henkilökunnallamme on erinomainen palveluasenne*. Tule pankkionnelliseksi Aito Säästöpankissa.

Vaihda parempaan pankkisuhteeseen ja tule pankkionnelliseksi!

Jopa 71 % asiakkaistamme suosittelisi Säästöpankkia**. Uskomme, että teot puhuvat puolestaan. Anna meidän vakuuttaa myös sinut! Säästöpankki panostaa laadukkaaseen palveluun, joka auttaa juuri sinua. Meille on tärkeää, että pystymme palvelemaan sinua mahdollisimman hyvin:

  • Chat auki arkisin aika klo 22 asti kotisivuillmme
  • puhelinasiakaspalvelu, joka auttaa arkisin klo 8-22
  • henkilökohtainen pankkineuvoja, joka toimii taloutesi valmentajana
  • maksuton Finanssivahti, joka auttaa pysymään perillä tuloista ja menoista
  • käytössäsi myös kätevä mobiilipankki Sp-Mobiili

Näin asiakkaamme meistä kertovat*:

"Kilpailuttaessani asuntolainaa, oli Säästöpankin asiakaspalvelu, asiantuntevuus ja asioihin perehtyminen omaa luokkaansa. Tästä jäi luottamus pitkälle tulevaisuuteen."

"Minua oikeasti kuunnellaa ja raha-asioistani huolehditaan kunnolla. Saan vinkkejä asioideni hoitamiseen ja vpin tarvittaessa pyytää selvennystä."

"Asiakaspalvelu on ystävällistä ja osavaa. Aukioloajat, myös työssäkäyvä ehtii pankkiin. Puhelimeen vastataan nopeasti."

"Verkkopankki, konttoreista saa palvelua ja niitä on riittävästi, paikallisen elämän tukeminen ja paikkakunnalla näkyminen."

Liity tyytyväisten asiakkaittemme joukkoon jo tänään! Pankin vaihtaminen on helppoa, ja me autamme sinua siinä!
 
Kuinka pankin vaihtaminen tapahtuu käytännössä?
 
Tiliasioinnin siirtämisestä pankista toiseen on laadittu Finassiala Ry:ssä selkeä ohjeistus, jota noudattavat kaikki pankit Euroopassa. Tiliasioinnin siirtämisellä tarkoitetaan käytännössä käyttelytilin avaamista uudessa pankissa, maksuasioinnin siirtämistä uudelle tilille ja tilin lopettamista vanhassa pankissa.
 
Kun haluat siirtää asiointisi meille, toimi seuraavasti:
 
  • Jätä ensin meille yhteydenottopyyntö tai varaa aika suoraan konttoriin. Tapaamisessa sovimme asiakassuhteen perustamisesta, käyttötilin avaamisesta ja siihen liitettävistä palveluista.
  • Annamme sinulle tiliin ja maksupalveluihin liittyvät sopimusehdot ja palveluhinnaston. Tutustu ehtoihin huolellisesti ja laita ne talteen.
  • Saat meiltä tiliyhteystiedot, joissa uusi tilinumerosi ja muut olennaiset tiedot näkyvät.
  • Ilmoita uusi pankkiyhteytesi kaikille, jotka toistuvasti maksavat sinulle suorituksia (esimerkiksi palkan tai eläkkeen maksaja ja verottaja). Muista, että voit ilmoittaa muutoksista usein myös verkossa, esimerkiksi eläkkeen maksajien, verottajan ja Kelan verkkosivuilla.
  • Tiliasioiden siirto on ilmaista. Siirto voi kestään enimmillään seitsemän pankkipäivää.
Ensimmäinen tapaamisemme
 
Jotta asiakkuuden siirto sujuisi helposti, voit ottaa jo ensimmäiseen tapaamiseemme mukaasi yhteenvedon nykyisistä pankkipalveluistasi kuten:
  • Tilinumerot
  • Luottokorttien numerot
  • Mahdollisten lainojesi numerot sekä summat
  • Voit myös tarvittaessa täyttää meille lainahakemuksen etukäteen verkossa

*Aito Säätöpankin Asiakastyytyväisyystutkimus 2017
**EPSI RatingFinland Pankki ja rahoitus B2C 2017