Löydä lähin konttorisi

Missä sijaitsee lähin konttorisi? Kerro meille paikkakuntasi, niin etsimme sinulle lähimmän Säästöpankin konttorin. Voit myös valita suoraan haluamasi konttorin Valitse konttori -alasvetovalikosta.
Takaisin

Haluatko Säästöpankkien yhteisille sivuille?

Kun poistat pankin valinnan, pääset katsomaan koko Säästöpankkiryhmän yhteisiä sivuja.

Helmi Säästöpankin uutisarkisto

Uutisarkisto

Syksy tuo lisäjoustoa asiakkaiden arjen pyörittämiseen

Syyskuussa Helmi Säästöpankin puhelinpalveluaika laajenee ja Säästöpankkiryhmän digitaaliset palvelut kehittyvät entisestään.

Syyskuun alusta alkaen pankkipalveluiden hoito puhelimitse onnistuu arkisin aamu kahdeksasta ilta kymmeneen. Syksy tuo mukanaan uusia tuulia myös Säästöpankkiryhmän sähköisiin palveluihin muun muassa chat-palvelun ja verkkoneuvotteluiden muodossa, ja näin olleen tarjoaa asiakkaalle uusia mahdollisuuksia myös verkon kautta tapahtuvalle asioinnille.

"Olennaista nyt ja jatkossa on se, että meillä asiakas valitsee tavan, ajan ja paikan, missä haluaa pankkiasioitaan hoitaa. Haluamme omalta osaltamme tuoda lisää joustoa asiakkaidemme arjen pyörittämiseen mukautumalla heidän elämänrytmiinsä. Panostamme jatkossakin henkilökohtaisiin kohtaamisiin ja konttoreidemme laajennettujen palveluaikojen myötä voimme tavata asiakkaan silloin kun se hänen arkeensa parhaiten sopii" kertoo Helmi Säästöpankin toimitusjohtaja Risto Seppälä.

Puhelinpalvelu 1.9.2017 alkaen

010 441 7400 ma–pe klo 8–22

- Voit tehdä sähköisen ajanvarauksen osoitteessa www.saastopankki.fi/varaa-aika

- Voit hoitaa pankkiasioita verkkopankissa ja Sp-Mobiilissa ympäri vuorokauden. Myös korttien sulkupalvelu numerossa 020 333 palvelee 24/7.