Asiakkaan tunteminen – Miksi pankki kysyy?

Luottolaitoslain mukaan pankin pitää tuntea asiakkaansa. Siksi kaikissa suomalaisissa pankeissa kysytään asiakkaiden tunnistustietoja muun muassa asiakkuuden avaamisen yhteydessä.

Varaa aika lähimpään konttoriisi

Varaa aika suoraan lähimpään konttoriisi uuden ajanvarauspalvelumme avulla.

Tule asiakkaaksi
Hyvää henkilökohtaista pankkipalvelua ja huipputyytyväisiä asiakkaita. Tutustu näihin ja muihin syihin valita Säästöpankki ja vaihda pankkia vaivattomasti.
 

Opas ensiasunnon ostajalle ilmestynyt

Omaan asuntoon sijoittaessasi saat rahalle vastinetta monin tavoin. Tilaa kattava Omaan kotiin -digioppaamme.

Sukanvarresta

- tervetuloa lukemaan vinkkejä vaurastumisesta ja ottamaan osaa keskusteluun!

Blogissa asiantuntijamme käsittelevät arjen talouskysymyksiä kiinnostavien esimerkkien kautta.

 

Yhdessä teemme hyvää

Ihmiset voivat hyvin, kun ympäröivä yhteisö voi hyvin. Me huolehdimme paikkakuntiemme hyvinvoinnista yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Meillä Säästöpankissa vastuullisuus tarkoittaa aktiivista roolia asiakkaan ja asiakkaan kotipaikkakunnan vaurastumisen ja hyvinvoinnin edistämisessä. Siksi käytämme vuosittain osan voitoistamme konttoripaikkakuntiemme hyvinvoinnin tukemiseen. Kun Säästöpankki menestyy, osa voitoista ohjataan asiakkaidemme parhaaksi – esimerkiksi erilaisiin lasten, nuorten ja vanhusten hyvinvointia parantaviin hankkeisiin.

Säästöpankki Optia Facebookissa
Etsitkö uutta kotia?

Sp-Koti välittää unelmien koteja. Tutustu kohteisiin ja toteuta oma unelmasi.

Uudistuksia Säästöpankkien maksuliikenteeseen
Säästöpankki uudisti maksuliikennepalveluitaan 1.11.2014.
 
Tutustu Säästöpankin sijoitusobligaatioihin