Säästöpankin kortit - usein kysyttyä

Onko sinulla kysyttävää kortteihimme liittyen? Tutustu yleisimpiin kysymyksiin.

Mitä teen, jos korttini katoaa?

Voinko itse valita, millä summalla lyhennän luottokorttilaskuani kuukausittain?

Miten pystyn muuttamaan laskun eräpäivää tai minimilyhennystä?

Haluan maksaa ylimääräisen lyhennyksen Visa-tilille – millä tiedoilla maksan?

Mistä löydän Visa-korttini e-laskun?

Miten saan paperiversion näköisen laskun e-laskusta näkyviin verkkopankissa?

Olen hyväksynyt jo tulleen e-laskun, mutta haluankin muuttaa sen summaa. Miten voin tehdä sen?

 Mitä tarkoitetaan laskutuskaudella?

Mitä tarkoittaa maksuvapaa kuukausi ja miten sen voi valita? Joudunko kuitenkin maksamaan luottokorkoa?

Olen tehnyt korotushakemuksen verkkopankissa – milloin korotus astuu voimaan?

Mistä näen Credit-tapahtumat verkkopankissa?

En pysty maksamaan Visa-laskuani eräpäivänä – mitä teen?

Sain Visa-laskun, jossa laskuttaja on Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oyj – miksi?

Mitä eroa on Visa Debitillä ja Visa Electronilla?

Haluan lähimaksuominaisuuden korttiini – miten toimin?

Korttini on rikkoutunut – miten saan uuden kortin rikkoutuneen tilalle?

Näppäilin korttini tunnusluvun väärin automaatilla tai kaupassa maksupäätteellä ja nyt korttini on lukittu – miten toimin?

Jos valitsen yhdistelmäkortin Visa Credit/Debit, voinko itse valita, veloitetaanko nettiostokseni pankkitililtä vai Visa-laskulla?

Olen lähdössä ulkomaille, tuleeko minun ottaa jotain huomioon?

Sain vanhentuvan Credit/Debit-korttini tilalle uuden kortin, jossa lukee vain Credit – sainko väärän kortin?

...