Usein kysyttyä Säästöpankki Tunnistus -mobiilisovelluksesta

Onko mobiilitunnistautuminen turvallista? Maksaako se? Katso usein kysytyt kysymykset Säästöpankki Tunnistus -sovelluksesta.

Mikä on Säästöpankki Tunnistus?

Millä laitteilla Säästöpankin tunnistussovellus toimii?

Miksi en voi käyttää tunnistussovellusta Windows-älypuhelimellani?

Maksaako Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen käyttö?

Onko minun pakko ottaa Säästöpankin tunnistussovellus käyttöön?

Voinko edelleen käyttää paperista avaintunnuskorttiani?

Jos otan tunnistussovelluksen käyttööni, mitä teen paperiselle avaintunnuskortilleni?

Miten otan käyttöön Säästöpankki Tunnistuksen?

Yritin ottaa tunnistussovelluksen käyttöön verkkopankkitunnuksillani, mutta ne ovat menneet lukkoon. Mitä teen?

Mitä voin tehdä Säästöpankki Tunnistus -sovelluksella?

Miten tunnistautuminen tunnistussovelluksella tapahtuu?

Voinko käyttää tunnistussovellusta Sp-mobiilissa?

Miten vahvistan tapahtumia ja maksuja tunnistussovelluksella?

Syötin PIN-koodin väärin ja sovellus lukkiutui. Mitä teen?

Jos tunnistussovellus menee lukkoon, voinko käyttää paperista avaintunnuskorttia?

Voinko käyttää tunnistussovellusta, jos olen saanut perinteisen paperisella avaintunnuskortilla toimivan tunnistautumisen lukkoon?

Voinko avata lukkiutuneen salasanan tunnistussovelluksella?

Saako lukkiutuneen tunnistussovelluksen auki Lukkiutuneiden verkkopankkitunnusten avaus -palvelulla?

Voiko useampi henkilö käyttää samaa tunnistussovellusta?

Voinko käyttää samaa tunnistussovellusta useammalla laitteella?

Verkkopankkitunnukseni katosivat, mitä teen?

Mitä teen, jos hukkaan paperisen avaintunnuskorttini tai älypuhelimeni, johon olen ladannut tunnistussovelluksen?

Onko tunnistussovelluksen käyttö turvallista?

En enää halua käyttää tunnistussovellusta. Miten poistan sen käytöstä?

...