Asiakaskokemuksia Närpiön Säästöpankista

Asiakaspalvelu ja selkeys lainan selvityksessä oli todella hyvä. Parantamista en keksi mitään. (2023)
Asiakaspalvelu Närpiön Säästöpankissa on aina hyvää. Työntekijät ovat omia itsejään ja tämä luo rennon tunnelman. Asiat hoituivat sujuvasti ja asiantuntevasti. (2023)
Virkailija oli etukäteen valmistellut asian hyvin ja sen vuoksi tapaaminen sujui mutkattomasti. (2023)
Henkilökohtaista palvelua. Mukava henkilökunta! (2020)
Tosi asiantuntevaa, neuvovaa ja miellyttävää palvelua. (2020)
Olen tyytyväinen konttoriini. Todella hyvää palvelua, henkilökunta on niin mukavaa ja avuliasta. Toivottavasti Lappväärtin konttori säilyy jatkossakin. (2019)
Tunnen itseni tervetulleeksi. Yritysneuvoja valmisteli asiat viimeisen päälle ennen tapaamista. Asiointi on helppoa ja suoraviivaista. (2020)
Hyvä ja ystävällinen ja asiakaslähtöinen ja nopea palvelu, Turvallisen tuntuinen pankki.
Eniten arvostan sitä, että pankki on paikallinen ja tietää kuka minä olen ja en ole pelkkä asiakasnumero heidän pankkijärjestelmässään. Pisteitä myös paikallisuudesta ja kotiseutuni puolustamisesta
Lähellä, hyvä palvelu, kotoinen ilmapiiri, mukava henkilökunta ja asiat hoituu nopeasti ja vaivattomasti.
Kaikki, mitä tarvitsen ja aikuisten lastenikin asiat esim. laina-asiat hienosti toimivat.
Aina olen saanut palvelun omalla äidinkielelläni ja ystävällisellä palvelulla ja kaikki pidetään ajan tasalla, nykyajassa. Olen tyytyväinen.