Palautteet

Kun ottaa pankkiin yhteyttä, asiat lähtevät heti rullaamaan.
Asiakaspalvelu on loistavaa. Myös sijoitusrahastot ovat hyviä ja selkeitä!
Inhimillisyys. Pienessä konttorissa on mukava asioida pitkällä pankkisuhteella, kun siellä tiedetään ja tunnetaan oma ja myös vanhempien (siis takaajien) historia.
Paikallisessa pankissa on helppo asioida eri tilanteissa ja vastassa on tutut ihmiset. 
Henkilökohtainen palvelu ja palvelukokonaisuus
Kaikki arkipäivän pankkiasiat hoituvat erinomaisesti. Kauempana asuvana on mahtavaa, että voimme hoitaa pankkiasiat helposti netissä tai puhelimitse. Palvelu on joka kerta erinomaista.
Ihmisläheinen paikallispankki, joka tuntee asiakkaidensa tarpeet.
Asiakkaan henkilökohtainen ja ihmisläheinen palvelu.
Juuri minun asiani on tärkeä. Ja heidän yhteispelinsä: jos jotain ei tiedetä niin ohjataan toisen toimihenkilön luo. 
Aina valmiita auttamaan ja hoituu myös sähköpostilla.
Palvelu pelaa ja sovitut ajat pitävät .Henkilökunta asiallinen ja ystävällinen.
Palvelut toimivat ja ovat helposti saatavilla.
Kaikkiaan palvelu on sujuvaa, asiantuntevaa ja luotettavaa. Ja mikä tärkeintä, pankissa voi asioida varaamatta aikaa etukäteen ja aukioloajat ovat riittävän laajat.