Monipankkipalvelu
Säästöpankki monipankkipalvelun avulla voit kätevästi ja turvallisesti tarkastella eri pankkien tilejäsi yhdessä paikassa. Monipankkipalvelu toimii Säästöpankki mobiilisovelluksessa.

Miksi käyttää monipankkipalvelua?
- Todellinen rahatilanne hahmottuu laajasti, kun tarkastelet eri pankeissa olevia tilejä samassa näkymässä.
- Samalla voit pohtia, kannattaisiko osa tilivaroista sijoittaa muihin ratkaisuihin – autamme siinä mielellämme. Jätä yhteydenottopyyntö. > linkkaus yhteydenottolomakkeelle
- Helppo ja nopea ottaa käyttöön - tarvitset vain haluamasi pankin sähköiset asiointitunnukset tilien ja korttien liittämiseksi Säästöpankin mobiilisovellukseesi.
- Monipankkipalvelu on nyt myös saatavilla yrityksille (yritysasiakkaille suurimpien pankkien tilien ja maksukorttien katseluun) – varmista kassavirtasi mahdollisimman hyvä hyödynnys.
Näin otat monipankkipalvelun käyttöösi
Jos haluat, että toisen pankin tilisi näkyvät jatkossa Säästöpankki mobiilisovelluksessa, toimi näin:
- Varmista, että sinulla on ladattuna uusin sovellusversio Säästöpankki mobiilisovelluksesta.
- Kirjaudu Säästöpankki mobiilisovellukseen.
- Arki-näkymässä valitse Tilit > Lisää tili toisesta pankista.
- Lue monipankkipalvelun kuvaus ja hyväksy käyttöehdot.
- Valitse listalta toinen pankki, jossa sinulla on tilejä. Jos pankkia ei näy listalla, monipankkipalvelu ei vielä ole mahdollista kyseisen pankin tilitietojen tarkasteluun.
- Tunnistaudu toisen pankin tunnuksilla ja valitse toisen pankin palvelusta tilit, jotka haluat jatkossa nähdä myös Säästöpankki mobiilisovelluksen kautta.
- Tarkista ja hyväksy tilit, joiden tietoja ollaan tuomassa. Myös tämä tulee tehdä ennen palaamista Säästöpankki mobiilisovellukseen.
- Valmista tuli! Voit jatkossa tarkastella tiliesi tietoja Säästöpankki mobiilisovelluksen Arki-näkymän kautta.
Säästöpankki ei peri monipankkipalvelun käytöstä maksua. Toinen pankki voi periä tilitapahtumien näyttämisestä maksun vain, jos se tekee niin myös omassa digitaalisessa palvelukanavassaan.