Koronavirustilanteen vaikutukset Avain Säästöpankin palveluihin ja aukioloaikoihin

Täältä löydät ajankohtaista tietoa koronavirusepidemian vaikutuksista palveluihimme ja aukioloaikoihimme.

Oman talouden suunnittelu auttaa tulevaisuuteen ja uhkaavien pilvien välttämiseen. Apua talouteen saa Säästöpankista.

Tahdomme pitää huolta asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveydestä. Kannamme vastuumme ja ehkäisemme koronaviruksen leviämistä rajoittamalla fyysisiä kontakteja pankkiasioinnissa supistamalla palveluaikojamme.

Aukioloajat ovat voimassa toistaiseksi:

  • Kortesjärven konttori: torstaisin klo 10-13
  • Kaustisen konttori: maanantaisin klo 10-13
  • Toholammin konttori: maanantaisin klo 10-13
  • Kalajoen konttori: torstaisin klo 10-13
  • Raahen konttori: keskiviikkoisin klo 10-13
  • Ylivieskan konttori: tiistaisin klo 10-13
  • Kokkolan konttori: keskiviikkoisin klo 10-13
  • Kannuksen konttori: torstaisin klo 10-13

Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi suosittelemme pankkiasioiden hoitamista ensisijaisesti verkko- tai mobiilipankissa sekä verkko- tai puhelintapaamisen kautta. Ajan verkko- tai puhelintapaamiseen pääset varaamaan verkkosivuiltamme.

Konttorimme ollessa suljettuna, voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Verkkopankissa ja Säästöpankki mobiilisovelluksessa.
  • Verkko- tai puhelintapaamisessa, jonka voit varata verkkopankin kautta.
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chatissa sekä
  • Puhelimitse asiakaspalvelussamme numerossa 010 773 6777 ma-pe 8-20, la 10-14.
  • Yritysasiakaspalvelu palvelee ma-pe 8-18 yritysasiakkaita neuvontanumerosta 010 773 6725.

Korteilla voit maksaa ja nostaa käteistä normaalisti:

  • Otto.- tai TalletusOtto-automaateilla, kun tarvitset käteistä tai haluat tehdä talletuksen
  • voit nostaa käteistä ostostesi yhteydessä K-ruokakaupoista tai Neste K-liikenneasemilta
  • Korttien sulkupalvelunumerot +358 20 333 (Säästöpankin kortit) ja +358 800 155 777 (Eurocard-kortit) palvelevat ympäri vuorokauden. 
  • Visa-asiakas palveluauttaa Credit-asioissa numeroissa 09 6964 6014 (suomi) ja 09 6964 6214 (ruotsi) ma–pe klo 8–20.

Tukea henkilö- ja yritysasiakkaille koronavirustilanteessa

Tuemme niin henkilö- kuin yritysasiakkaitamme koronaviruksen aiheuttamassa tilanteessa. Oli kyseessä sitten säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneet henkilöasiakkaat tai yritykset, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi.
Esimerkkejä tarjoamistamme vaihtoehdoista asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen vaikutuksista ja jotka täyttävät yleiset luottokelpoisuusehdot:

  • Henkilöasiakkaiden lyhennysvapaat kuluitta jopa kuudeksi kuukaudeksi
  • Maksuton kortin luottorajan korotus verkkopankin kautta haettuna
  • Mahdollisuus hyödyntää luottokortin maksuvapaat kuukaudet verkkopankin kautta haettuna
  • Mahdollisuus pienentää korttiluoton minimilyhennyserää verkkopankin kautta haettuna
  • Uusi luottokortti verkkopankin kautta haettuna
  • Suhtaudumme myönteisesti yritys- sekä maa- ja metsätalousasiakkaiden käyttöpääomarahoitustarpeisiin ja asiakkaamme voivat saada jopa kuusi kuukautta lyhennysvapaata. Olethan yhteydessä meihin verkkopankin kautta.

Pidetään huolta omasta ja muiden terveydestä!

Avain Säästöpankki

 

Kokosimme avuksesi tietoa, miten koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa kannattaa toimia.Päivitämme sivua jatkuvasti.

 
Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista