Ajankohtaista tietoa Lammin Säästöpankin palveluista ja konttoreiden aukioloaikojen muutoksista

Oman talouden suunnittelu auttaa tulevaisuuteen ja uhkaavien pilvien välttämiseen. Apua talouteen saa Säästöpankista.

Asiantuntijamme ovat tavoitettavissasi verkko- ja puhelintapaamisten sekä verkkopankin kautta. Suosittelemme asiakkaillemme konttorikäynnin sijaan etäasiointia hyödyntäen digitaalisia palvelujamme. Meidän kanssamme on sujuvaa asioida vaikkapa kotisohvalta käsin esim. seuraavissa kanavissa: verkkotapaamisessa, puhelimitse, chatissa tai verkkoviestillä. Konttorikäynti tulee kyseeseen esimerkiksi silloin, jos olet tulossa avaamaan meille asiakkuuden tai verkkopankkitunnuksesi ovat lukkiutuneet.

Turvataksemme henkilökuntaamme ja asiakkaitamme edellytämme konttorin tiloissa maskin käyttöä 12.10. alkaen. Maskin saa tarvittaessa pankin kassalta. Pyydämme myös huomioimaan riittävät turvavälit ja käyttämään käsidesiä saapuessa konttoriin. Viestimme koronaviruksen vaikutuksista konttoriemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan tiedottamistamme. Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme www.saastopankki.fi/korona.

Palvelumme kassa- ja neuvontapalveluissa 1.9. alkaen 

Kassapalvelut ilman ajanvarausta ja ovet avoinna

  • ke ja pe klo 10-13 Hyvinkää ja Hämeenlinna 
  • ti ja to klo 10-13 Klaukkala ja Lammi.

Neuvontapalvelut ajanvarauksella

  • ma-to klo 8.30-19, pe klo 10-16.30 
    Hämeenlinna, Lammi, Riihimäki, Hyvinkää, Tuusula, Klaukkala.

Ajanvarauksen voit tehdä kätevästi

  • verkkosivuillamme ajanvaraus
  • verkkopankissa tai
  • soittamalla asiakaspalveluumme ma-pe klo 8-22 ja la klo 10-14 p. 010 773 6777.

Tahdomme auttaa henkilö- ja yritysasiakkaitamme, jotka kärsivät tilanteen aiheuttamista taloudellisista vaikutuksista. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, mikäli uskot koronan vaikuttavan talouteesi.

Henkilöasiakkailla on mahdollisuus hakea verkkopankin kautta lyhennysvapaata asuntolainoihin kuluitta 6 kk ajaksi. Yritysasiakkaille räätälöimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun. Suosittelemme asiakkaille Finnveran takauksia, jotta käyttöpääomatilanne turvataan. Lue tästä ja muista vaihtoehdoista talouden helpottamiseen.

Pyydämme sinua lähettämään meille viestejä verkkopankin tai Säästöpankki mobiilisovelluksen kautta. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse tulleita toimeksiantoja. Mikäli viestisi koskee lyhennysvapaan hakemista, niin pyydämme sinua hakemuksen käsittelyn nopeuttamiseksi katsomaan tarkemmat ohjeet täältä ja toimimaan niiden mukaisesti.

Pankkiasioita voit hoitaa myös:

  • verkkosivujemme ja verkkopankin chatissa,
  • verkkotapaamisessa tai puhelinneuvottelussa, jonka voit varata verkkopankin kautta (Lisätietoa: www.saastopankki.fi/verkkotapaaminen)
  • asiakaspalvelussamme numerossa 010 773 6777* ma-pe 8-22, la 10-14 (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
  • yrityksen pankkiasioissa voit olla yhteydessä yritysasiakaspalveluun 010 773 6725* ma-pe klo 8-18 (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)

Sp-Kotien edustajat ovat sovitusti tavattavissa. Kohteissa pidetään toistaiseksi vain yksityis- ja live-esittelyjä. Lisätietoja.

Käteisen toimitus henkilöasiakkaille Postin välityksellä – Tarjoamme uusia keinoja käteisen nostoon

Tahdomme helpottaa henkilöasiakkaidemme pankkiasiointia myös koronavirus-epidemian aikana. Turvaamme asiakkaidemme käteisen saannin mahdollisimman lähellä asiakkaan kotia tässä poikkeustilanteessa ja tarjoamme mahdollisuuden tilata käteistä turvallisesti. Veloitamme palvelusta vain Postin perimän hinnan 11,79 €/tilaus.

Voit tehdä käteistilauksen puhelimitse asiakaspalvelumme kautta numerosta 010 773 6777 (ma–pe 8–22, la 10–14). Voit myös soittaa asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja palvelusta. Käteistä voit tilata 200 – 2 000 euroa. Toimitamme rahat seteleinä. Käteinen toimitetaan turvallisesti, postivakuutettuna lähetyksenä valitsemaasi Postin noutopisteeseen (posti tai asiamiesposti, ei pakettiautomaatti), ja se tulee noutaa kahden viikon kuluessa saapumisilmoituksesta.

Vinkkilista pankkiasioiden hoitoon

  • Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta. 
  • Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti
  • Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe 8-22, la 10-14 numerossa 010 773 6777* (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min). Asiakaspalvelu voi tässä poikkeustilanteessa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen.
  • Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Se on kätevä tapa hoitaa päivittäisiä raha-asioita kuten maksuja, nostoja ja talletuksia. Korttia voit hakea verkkopankista.
  • Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla, K-ruokakaupoissa ja Neste-K –asemilla tai tilata sitä postivakuutettuna valitsemasi Postin noutopisteeseen.
  • Laita laskut maksupalveluun ja jätä maksupalvelukuori Postin kirjelaatikkoon viimeistään 7 pankkipäivää ennen eräpäivää.
  • Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista.

Pidetään huolta toisistamme. 

Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme 

LAMMIN SÄÄSTÖPANKKI

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...