Lammin Säästöpankilta uusi kokonaispalvelu senioreille

Pankkiala käy parhaillaan läpi suurta murrosvaihetta, jonka taustalla ovat asiakaskäyttäytymisen muutos ja jatkuvasti kehittyvä teknologia investointivaateineen. Perinteisten konttoripalveluiden tarve on vähentynyt samalla, kun asiantuntijapalveluiden tarve on lisääntynyt. Tästä johtuen tuomme senioriasiakkaillemme uuden kuukausihinnoitellun kokonaispalvelun, jonka avulla haluamme tuoda heille ennen kaikkea helppoutta asioimiseen, kertoo johtaja Sari Reunanen.

Säästöpankin asiakkaat mukana kehitystyössä

Uutta palvelumallia on työstetty yhdessä Säästöpankin asiakkaiden kanssa, toteaa Sari Reunanen. Olemme viime vuoden aikana keränneet ideoita ja palautetta senioriasiakkailtamme. Tahdomme huolehtia ikäihmisistä ja heidän pankkiasioinnistaan, hän jatkaa. Siksi pankin peruspalveluiden lisäksi kokonaisuus pitää sisällään mm. oman suoran puhelinnumeron, apua ja etuja seniorin lakiasioihin sekä säännöllisen tapaamisen yhteyshenkilön kanssa kotona, verkossa tai konttorissa.

Laajempi kokonaispalvelu yhteistyön kautta

Lammin Säästöpankki on yhdessä Lääkärikeskus Aavan kanssa todennut, että erityisesti terveyspalvelut ovat seniorikohderyhmälle yksi kiinnostava lisäarvopalveluiden kokonaisuus. Olemme sopineet Lääkärikeskus Aavan kanssa, että liitämme seniorin palvelukokonaisuuden yhteyteen Aava Luotsin toteuttaman huolenpitopalvelun. Mikäli palvelu kiinnostaa asiakkaitamme ja he kokevat sen hyödyllisenä, niin harkitsemme yhteistyön laajentamista myös pankin muulle toimialueelle, Reunanen toteaa.

”Olemme Aava Luotsissa innoissamme, että saamme huolehtia jatkossa Lammin Säästöpankin senioriasiakkaista. Senioripalvelun myötä Luotsin hoitaja soittaa asiakkaalle kuukausittain ja keskustelee ajankohtaisista terveysasioista. Hoitaja ja seniori voivat seurata tiettyjen yhdessä sovittujen terveysasioiden tilannetta ja hoitotasapainoa sekä käydä läpi hyviä kotikeinoja oman terveyden edistämiseen. Uskomme, että palvelu tuo helpotusta sekä terveydestään huolehtivalle seniorille että hänen läheisilleen”, Aava Luotsin liiketoimintajohtaja Hilkka Jakola sanoo.

DNA:n digipalvelupaketti seniorille

Lammin Säästöpankki on myös sopinut DNA:n kanssa kumppaniedusta, jonka senioriasiakas saa halutessaan liittää lisäarvopalveluna palvelukokonaisuuteen. Etu pitää sisällään DNA:lta tablettitietokoneen sekä mobiililaajakaistan normaalia edullisempaan hintaan. Laitteen saa mukaan käyttövalmiiksi asennettuna DNA Kaupan myymälästä tai sen voi tilata puhelimitse DNA:n myyntipalvelusta, jolloin toimitus tapahtuu postitse. Pankista löytyy tarvittaessa opastusta ja apua pankin digitaalisten palvelujen käytössä, lupaa Sari Reunanen.

”Olemme hyvin iloisia voidessamme palvella senioreita yhdessä heidän oman pankkinsa kanssa ja auttaa ikäihmisiä ottamaan käyttöön modernia digiteknologiaa. Meille on tärkeää, että asiakkaamme pääsevät käyttämään tämän päivän digitaalisia palveluita mutkattomasti, oman aikataulunsa ja omien tarpeidensa mukaisesti”,kertoo DNA:n puheliiketoiminnasta vastaava johtaja Cedric Kamtsan.

Sp-Kodilta apua seniorin kodinvaihtoon

Sp-Koti tarjoaa asunnon välityspalkkiosta 300 € lisäalennuksen, ilmaisen arviokäynnin sekä mahdollisen remonttitarpeen kartoituksen. Edun tarjoavat Sp-Koti Hämeenlinna ja Sp-Koti Lammi. Lammin Säästöpankki järjestää Senioripäivät to 30.1.klo 10-15 Hämeenlinnan konttorilla ja pe 31.1. klo 10-15 Lammin konttorilla. Silloin esittelemme uutta seniorin palvelukokonaisuutta ja kumppaneidemme DNA:n, Lääkärikeskus Aavan sekä Sp-Kodin kumppanietuja, opastamme verkkopalveluiden käytössä sekä tarjoamme pullakahvit, kertoo Sari Reunanen.

Lisätietoja:

Sari Reunanen, johtaja, konttoripalvelut, Lammin Säästöpankki
p. 0400 753 927 sari.reunanen@saastopankki.fi

Cedric Kamtsan, johtaja, puheliiketoiminta, DNA Oyj
p. 044 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi

Hilkka Jakola, liiketoimintajohtaja, Lääkärikeskus Aava
p. 040 500 3033 hilkka.jakola@aava.fi

 

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...