Koronavirustilanteen vaikutukset Länsi-Uudenmaan Säästöpankin palveluihin

Täältä löydät ajankohtaista tietoa koronaviruspandemian vaikutuksista palveluihimme ja aukioloaikoihimme. Päivitämme sivua jatkuvasti.

Korona-vaikuttaa-aukioloaikoihimme

Sinun sekä henkilöstömme terveyden ja turvallisuuden vuoksi noudatamme yleisiä rajoituksia ja turvatoimia

  • Ovemme ovat suljettuina ja palvelemme ainoastaan ajanvarauksella (Lohjan, Karkkilan ja Nummelan kassapalveluita lukuun ottamatta).

  • Lohjan kassapalvelut (käteisen rahan käsittely) ja
    palvelupiste
    (päivittäispalveluiden neuvontapalvelut ilman ajanvarausta) 
    ma ja to klo 9.30-12.00
  • Karkkilan kassapalvelut
    ti ja pe klo 9.30-12.00
  • Nummela kassapalvelut
    ma klo 9.30-12.00

  • Tulethan pankkiin vain täysin terveenä, käytät kasvomaskia, käsidesiä ja pidät riittävän etäisyyden toisiin asiakkaisiin sekä henkilökuntaamme.

  • Tavoitat meidät myös puhelimitse. Olemme avanneet neuvontapuhelimen 050 477 8474, joka on suunnattu erityisesti ikäihmisille ja kassa-asiakkaille. Numerosta saat ohjeistusta päivittäisten pankkiasioiden hoitamisessa arkisin klo 10-12 ja 13-15 välillä.

  • Päivittäisiin pankkiasioihin liittyvät neuvontapalvelumme myös ajanvarauksella, ajanvaraukseen tästä tai ajanvaraukset puhelimitse numerossa 029 041 2000*.

  • Asiantuntijamme ovat tavoitettavissa ajanvarauksella ensisijaisesti verkko- ja puhelinneuvottelun kautta, ainoastaan erityistilanteissa konttoritapaamisessa, ajanvaraukseen tästä tai ajanvaraukset puhelimitse numerossa 029 041 2000*.

Viestimme koronaviruksen vaikutuksista konttoriemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan kotisivujamme ja Facebook-sivujamme. 

Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme www.saastopankki.fi/korona.

Vinkit! Mitä kannattaa ottaa huomioon ja kuinka voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta. 
  • Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista.
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti, ja monet asiat hoidat helposti chatin kautta yhdeltä istumalta.
  • Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu puhelimitse ma-pe 8-20 ja la 10-14 numerossa 029 041 2000*.
  • Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu puhelimitse ma-pe 8-18 numerossa 010 773 6725*.
    (*Puhelujen hinnat: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.)
  • Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Korttia voit hakea verkkopankista.
  • Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla.
  • Käteisnostot onnistuvat myös K-ruokakaupoissa ja Neste K-Liikenneasemilla ostoksen yhteydessä. 
  • Käteistä voit nostaa myös R-Kioskilla ostoksen yhteydessä sekä maksaa laskuja, joista löytyy viitetiedot sisältävä viivakoodi.
  • Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista.
  • Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen.

Ystävällisin terveisin
Länsi-Uudenmaan Säästöpankki

 
Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...