Aukioloaikamme ja muuta ajankohtaista tietoa Länsi-Uudenmaan Säästöpankin asiakkaille koronavirusepidemian aikana.

Meille Säästöpankissa on tärkeää hillitä omalta osaltamme koronaviruksen leviämistä, mistä johtuen rajoitamme aukioloaikojamme.

  • Karkkilan ja Nummelan kassapalvelut on suljettu toistaiseksi
  • Lohjan kassapalvelut ja palvelupiste palvelevat tiistaista 14.4. alkaen ma-pe klo 9.30-12.00.
  • Lohjan konttorin päivittäispalvelujen neuvontapalvelut myös ajanvarauksella
  • Asiantuntijamme ovat tavoitettavissasi verkkopankin sekä verkko- ja puhelintapaamisten kautta, ajanvaraus

Viestimme koronaviruksen vaikutuksista konttoriemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan kotisivujamme ja Facebook-sivujamme.  Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme www.saastopankki.fi/korona.

Tahdomme auttaa henkilö- ja yritysasiakkaitamme, jotka kärsivät tilanteen aiheuttamista taloudellisista vaikutuksista. Otathan meihin yhteyttä hyvissä ajoin mikäli uskot koronan vaikuttavan talouteesi. 
Henkilöasiakkailla on mahdollisuus hakea lyhennysvapaata asuntolainoihin jopa 12 kuukauden ajaksi ja 6 kuukauden lyhennysvapaat kuluitta verkkopankin kautta haettuna.
Yritysasiakkaille räätälöimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun. Tulemme suosittelemaan asiakkaille Finnveran takauksia, jotta käyttöpääomatilanne turvataan. Lue tästä muista vaihtoehdoista talouden helpottamiseen.

Vinkit! Mitä kannattaa ottaa huomioon ja kuinka voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta. 
  • Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti
  • Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe 8-22, la 10-14 numerossa 010 436 6410* (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)
  • Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Korttia voit hakea verkkopankista.
  • Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla.
  • Käteisnostot onnistuvat myös K-ruokakaupoissa ja Neste K-Liikenneasemilla ostoksen yhteydessä. 
  • Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista 
  • Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen

Pidetään huolta toisistamme!

 
Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...