Asiakaskokemuksia Liedon Säästöpankista

Erittäin ystävällinen palvelu. Ymmärrys asiakkaan tarpeita ja yrittämistä kohtaan. Henkilökunnan tavoittaa hyvin. (2020)
Kiitokset Säästöpankin toiminnalle. Olen tyytyväinen, kuinka nopeasti asiat hoituivat, ja myös siitä, että pankkikorttiin voi valita oman kuvan. (2019)
Henkilökunta on ystävällistä ja virkailijat tuttuja jo vuosien takaa, mikä tuo turvallisuuden tunteen ja luottamuksen
Henkilökohtainen palvelu, kotoinen toiminta.
Paikallisuuden korostaminen. Erillaiset teemapäivät, jolloin samalla tuetaan esim partiolaisten tai muiden yhdistysten toimintaa --> vaikuttaa positiivisesti julkisuuskuvaan ja osoittaa kilpailijoille, että asiat voidaan tehdä toisin jalkautumalla asiakaskunna pariin.
Aina ystävällistä palvelua. Näkyy korkea ammattilaistaso. Kiva, että nopeasti tuli hoidettua asiat. (2020)
Asiakaslähtöisyys ja sellaisen tunteen välittäminen, että asiani on tärkeä ja se hoidetaan tavalla tai toisella. (2020)
Hyvä opastus nettipankin käytöstä, avainkortin poistuessa käytöstäni. Sain ohjeita ihan kädestä pitäen. Hyvä, asiantunteva palvelu. (2020)
Erittäin sydämellistä palvelua, mukava ja turvallinen olo siirtää asiointi toisesta pankista Säästöpankkiin, kun ihmiset auttavat/palvelevat. (2019)
Keväällä pankki ehdotti kodin myyntiä veloista selviämiseen. Nyt koti on myyty ja suurin osa lainoista maksettu. Arki tuntuu sujuvammalta eikä huoli talousasioista paina koko ajan. (2019)
Pankki, joka hoitaa asiakaspalvelun ja kaikki pankkiasiointiin liittyvän toiminnan ammattitaidolla, yksilöllisesti sekä kiireettömästi.
Kaikki laina-asiat ovat sujuneet erinomaisesti. 
Asiakaspalvelu on erittäin hyvää, olipa aiheena lähes tulkoon mikä asia vain. Muutenkin kaikki palvelut toimineet aina erinomaisesti.
Säästöpankki on ihmisläheinen pankki, jossa saa aina hyvää palvelua. Palveluneuvojat ovat kiinnostuneita asioistasi. 
Lisäksi suuresti olen aina arvostanut joustavuutta asioissa hankalinakin hetkinä.
Henkilökunta kohtaa ihmisen, ei vain raha-asioita. Henkilökunnan palveluasenne ja -halu on loistava.
Olen aktiivisesti verkkopankin käyttäjä, enkä enää oikeastaan käy tapaamassa henkilökuntaa, joten käsitykseni pankin toiminnasta on hyvä kun näin sujuvasti pystyy kotoa käsin toimimaan
Kovasti kiitoksia Liedon Säästöpankin lakimiehelle. Hieno mies ja hienosti hoidettu. (2020)
Lakimies oli aktiivisesti yhteydessä toimeksiantajaan. Olen ollut muissakin perunkirjoitustilaisuuksissa, mutta tämä oli paras. On tärkeää se esityö ja toimeksiantajan haastattelu ennen tilaisuutta. Suuri kiitos tässä vieläkin surun keskellä. (2020)
Palvelu oli erittäin ystävällistä ja asiakkaan huomioivaa. Kiitos siitä! Tällä hetkellä ei tule mieleen mitään parantamisen varaa. Suosittelen Liedon Säästöpankkia yleisesti kaikille! (2020)