Asiakaskokemuksia Liedon Säästöpankista

Aina ystävällistä palvelua. Näkyy korkea ammattilaistaso. Kiva, että nopeasti tuli hoidettua asiat. (2020)
Asiakaslähtöisyys ja sellaisen tunteen välittäminen, että asiani on tärkeä ja se hoidetaan tavalla tai toisella. (2020)
Hyvä opastus nettipankin käytöstä, avainkortin poistuessa käytöstäni. Sain ohjeita ihan kädestä pitäen. Hyvä, asiantunteva palvelu. (2020)
Erittäin sydämellistä palvelua, mukava ja turvallinen olo siirtää asiointi toisesta pankista Säästöpankkiin, kun ihmiset auttavat/palvelevat. (2019)
Keväällä pankki ehdotti kodin myyntiä veloista selviämiseen. Nyt koti on myyty ja suurin osa lainoista maksettu. Arki tuntuu sujuvammalta eikä huoli talousasioista paina koko ajan. (2019)
Pankki, joka hoitaa asiakaspalvelun ja kaikki pankkiasiointiin liittyvän toiminnan ammattitaidolla, yksilöllisesti sekä kiireettömästi.
Kaikki laina-asiat ovat sujuneet erinomaisesti. 
Asiakaspalvelu on erittäin hyvää, olipa aiheena lähes tulkoon mikä asia vain. Muutenkin kaikki palvelut toimineet aina erinomaisesti.
Säästöpankki on ihmisläheinen pankki, jossa saa aina hyvää palvelua. Palveluneuvojat ovat kiinnostuneita asioistasi. 
Lisäksi suuresti olen aina arvostanut joustavuutta asioissa hankalinakin hetkinä.
Henkilökunta kohtaa ihmisen, ei vain raha-asioita. Henkilökunnan palveluasenne ja -halu on loistava.
Olen aktiivisesti verkkopankin käyttäjä, enkä enää oikeastaan käy tapaamassa henkilökuntaa, joten käsitykseni pankin toiminnasta on hyvä kun näin sujuvasti pystyy kotoa käsin toimimaan