Koronavirustilanteen vaikutukset Someron Säästöpankin palveluihin

Täältä löydät ajankohtaista tietoa koronavirusepidemian vaikutuksista palveluihimme ja aukioloaikoihimme. Päivitämme sivua jatkuvasti.

Poutapilvi vai ukkospilvi? Omasta asenteesta on paljon kiinni se, millaisena näet tulevaisuutesi.

Sinun sekä henkilöstömme terveyden ja turvallisuuden vuoksi noudatamme yleisiä rajoituksia ja turvatoimia

  • Koronatilanteesta johtuen pidämme konttoreiden ovet suljettuina 8.3.2021 alkaen toistaiseksi. Odotathan ulko-ovella niin tulemme päästämään sinut sisälle konttoriin. 
  • Tulethan pankkiin vain täysin terveenä, käytät kasvomaskia, käsidesiä ja pidät riittävän etäisyyden toisiin asiakkaisiin sekä henkilökuntaamme.
  • Löydät suorat yhteystietomme täältä
  • Säästöpankin asiakaspalvelu, henkilöasiakkaat palvelee ma – pe klo 8 – 20 ja  la klo 10 - 14 numerossa 029 041 2300 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
  • Säästöpankin asiakaspalvelu, yritysasiakkaat palvelee ma – pe klo 8 – 18 numerossa 010 773 6725 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).

 

Tarjoamme pankkipalveluja seuraavasti:

Forssa, Salo, Somero
Asiantuntijapalvelut ajanvarauksella ma – pe klo 10 – 16.30
Kassapalvelut (käteisen nosto, talletus, laskun maksu ja tilisiirto) avoinna ma –  pe klo 10 – 12.30

Akaa, Urjala
Asiantuntijapalvelut ajanvarauksella ma – pe klo 10 – 16.30
Kassapalvelut (käteisen nosto, talletus, laskun maksu ja tilisiirto) avoinna ma, ke ja pe klo 10-12.30

Kemiönsaari
Asiantuntijapalvelut ajanvarauksella ma – pe klo 10 – 16.30
Kassapalvelut (käteisen nosto, talletus, laskun maksu ja tilisiirto) avoinna pe klo 10 – 12.30

Perniö, Loviisa
Asiantuntijapalvelut ajanvarauksella ma – pe klo 10 – 16.30
Kassapalvelut (käteisen nosto, talletus, laskun maksu ja tilisiirto)  avoinna ti ja pe klo 10 - 12.30

Sp-Koti
Sp-Kotien edustajat ovat sovitusti tavattavissa. Kohteissa pidetään toistaiseksi vain yksityisesittelyjä. 

Tahdomme auttaa henkilö- ja yritysasiakkaitamme, jotka kärsivät tilanteen aiheuttamista taloudellisista vaikutuksista. Ota meihin yhteyttä hyvissä ajoin, mikäli uskot koronan vaikuttavan talouteesi.

Henkilöasiakkailla on mahdollisuus hakea verkkopankin kautta lyhennysvapaata asuntolainoihin. Yritysasiakkaille räätälöimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun. Tulemme suosittelemaan asiakkaille Finnveran takauksia, jotta käyttöpääomatilanne turvataan. Lue tästä ja muista vaihtoehdoista talouden helpottamiseen.

Asiantuntijamme ovat tavoitettavissa konttoreissa ajanvarauksella sekä edelleen myös verkkopankin ja verkko- ja puhelintapaamisten kautta.
Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme korona-aiheesta.

 

Vinkkilista, mitä kannattaa ottaa huomioon ja kuinka voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta. 
  • Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti
  • Asiakaspalvelumme palvelee ma - pe 8 - 20, la 10 - 14 numerossa 029 041 2300* (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
  • Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Se on kätevä tapa hoitaa päivittäisiä raha-asioita kuten maksuja, nostoja ja talletuksia. Korttia voit hakea verkkopankista.
  • Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla, K-ruokakaupoissa ja Neste-K –asemilla.
  • Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista
  • Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen.

Pidetään huolta omasta ja muiden terveydestä! 

Someron Säästöpankki

 
Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...