Koronavirustilanteen vaikutukset Someron Säästöpankin palveluihin

Täältä löydät ajankohtaista tietoa koronavirusepidemian vaikutuksista palveluihimme ja aukioloaikoihimme. Päivitämme sivua jatkuvasti.

Poutapilvi vai ukkospilvi? Omasta asenteesta on paljon kiinni se, millaisena näet tulevaisuutesi.

Tahdomme pitää huolta asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveydestä. Kannamme vastuumme ja ehkäisemme koronaviruksen leviämistä sulkemalla kaikkien konttoriemme ovet toistaiseksi varotoimenpiteenä koronavirusepidemian vuoksi. Asiantuntijamme ovat kuitenkin tavoitettavissasi verkkopankin sekä verkko- ja puhelintapaamisten kautta. Kassapalvelut ajanvarauksella. Suorat numeromme löydät täältä. Viestimme koronaviruksen vaikutuksista konttoriemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan tiedottamistamme mm. sosiaalisessa mediassamme (FB, IG, LinkedIn, Twitter) sekä verkkosivuillamme. Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme korona-aiheesta.

Someron, Salon, Forssan, Perniön ja Urjalan konttorit
Ovet suljettu 25.3. alkaen. Asiakkaat voivat varata verkko- ja puhelinneuvotteluaikoja. Kassa avoinna ma – pe klo 10 – 12 vain ajanvarauksella. Maksimi käteisnosto 1000 €.

Kemiönsaaren konttori
Ovet suljettu 25.3. alkaen. Asiakkaat voivat varata verkko- ja puhelinneuvotteluaikoja. Kassa avoinna vain ajanvarauksella perjantaina. Maksimi käteisnosto 1000 €.

Sp-Kotien edustajat ovat sovitusti tavattavissa. Kohteissa pidetään toistaiseksi vain yksityisesittelyjä. Lisätietoja

Tahdomme auttaa henkilö- ja yritysasiakkaitamme, jotka kärsivät tilanteen aiheuttamista taloudellisista vaikutuksista. Ota meihin yhteyttä hyvissä ajoin, mikäli uskot koronan vaikuttavan talouteesi.

Henkilöasiakkailla on mahdollisuus hakea verkkopankin kautta lyhennysvapaata asuntolainoihin kuluitta 6 kk ajaksi. Yritysasiakkaille räätälöimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun. Tulemme suosittelemaan asiakkaille Finnveran takauksia, jotta käyttöpääomatilanne turvataan. Lue tästä ja muista vaihtoehdoista talouden helpottamiseen.

Vinkkilista, mitä kannattaa ottaa huomioon ja kuinka voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta. 
  • Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti
  • Asiakaspalvelumme palvelee ma - pe 8 - 22, la 10 - 14 numerossa 029 041 2300* (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
  • Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Se on kätevä tapa hoitaa päivittäisiä raha-asioita kuten maksuja, nostoja ja talletuksia. Korttia voit hakea verkkopankista.
  • Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla, K-ruokakaupoissa ja Neste-K –asemilla.
  • Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista
  • Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen.

Pidetään huolta omasta ja muiden terveydestä! 

Someron Säästöpankki

 
Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...