Koronavirusepidemian vaikutus Sysmän Säästöpankin palveluihin

Haluamme osaltamme huolehtia asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveydestä tässä poikkeuksellisessa tilanteessa ehkäisemällä ja rajoittamalla kaikin keinoin koronaviruksen leviämistä. Samalla haluamme turvata henkilö- ja yritysasiakkaidemme taloudellisen arjen sujuvuuden. Koronavirusepidemian vuoksi olemme tarkentaneet ohjeistusta mm. asiakastapaamisten suhteen ja lainojen lyhennysvapaamahdollisuuksiin.

Suosittelemme seuraamaan Säästöpankin yleistä ajantasaista ohjeistusta.

Poikkeustilanteesta johtuen asiakaspalvelussamme on ruuhkaa puhelin- ja viestipalveluissa sekä lyhennysvapaahakemusten käsittelyssä, pahoittelemme tilannetta.

Kassapalvelut ovat toistaiseksi ennallaan

Kassapalvelut ovat toistaiseksi auki normaalisti Sysmässä ja Joutsassa.

Kassapalveluiden aukioloajat:

  • ma-pe klo 09.00-12.00

Rajoitamme toistaiseksi toimipisteidemme odotustiloissa olevien henkilöiden määrän alle kymmeneen henkilöön.

Neuvontapalveluihin vain ajan varauksella

Muissa kuin kassa-asioissa palvelemme Sysmässä ja Joutsassa vain ajanvarauksella aukioloaikojen mukaisesti ma-ti klo 09.00 - 15.30 , ke klo 09.00 – 17.00, to-pe 09.00-15.30. Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi suosittelemme asioiden hoitamista verkkotapaamisina ja puhelinneuvotteluina. Ajanvarauksen voit tehdä verkkosivuillamme tai verkkopankissa.

Asiakkaillamme on käytössä monipuoliset digitaaliset palvelukanavat

Asiakkaanamme sinulla on käytössäsi monipuoliset digitaaliset palvelukanavat ja voit hoitaa lähes kaikki pankkiasiat ilman käyntiä toimipisteessä. Palvelemme sinua:

  • Verkkopankissa ja Säästöpankki mobiilisovelluksessa
  • Verkkotapaamisena, jonka voit varata verkkopankissa
  • Puhelinneuvotteluna, jonka voit varata verkkosivuillamme tai verkkopankissa
  • Verkkosivujemme chatissa ma-pe 8-22, la 10-14 ja verkkopankin chatissa ma-pe 8-19, la 10-14
  • Puhelimitse asiakaspalvelussamme numerossa 010 391 2700 ma-pe 8-22, la 10-14. Puhelun hinta on 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.

Helpotusta henkilöasiakkaiden lainanlyhennyksiin ja joustovaraa arkeen koronaviruksen vaikeuttaessa talouttasi

Kannamme huolta asiakkaistamme ja tarjoamme helpotusta muun muassa lainan
lyhennyksiin. Tarjoamme tällä hetkellä henkilöasiakkaillemme, joiden talous kärsii äkillisistä
koronaviruksen vaikutuksista ja jotka täyttävät yleiset luottokelpoisuusehdot:

  • Lainan lyhennysvapaa kuusi kuukautta ilman palvelumaksua (verkkopankin hakemuslomakkeen kautta haettuna)
  • Maksuton kortin luottorajan korotus verkkopankin kautta haettuna. Korotuksen saaminen edellyttää yleistä luottokelpoisuutta ja mm. sitä, että olet hoitanut Visalaskusi ajallaan.
  • Mahdollisuus hyödyntää luottokortin maksuvapaat kuukaudet. Muutos on maksuton verkkopankin kautta haettuna
  • Maksuton mahdollisuus pienentää korttiluoton minimilyhennyserää (jos se ei ole jo 5 %) verkkopankin kautta haettuna.

Helpotusta yrityslainan lyhennyksiin koronaviruksen vaikeuttaessa yrityksen taloutta

Koronaviruspandemian vaikutukset ovat laaja-alaisia ja vaikuttavat nyt lähes kaikilla toimialoilla yritysten sekä maa- ja metsätalousasiakkaiden toimintaan. Suhtaudumme tässä tilanteessa lainojen lyhennysvapaisiin sekä käyttöpääomarahoitustarpeisiin myönteisesti.

Koronan aiheuttamassa taloudellisesti heikentyneessä tilanteessa asiakkaamme voivat saada jopa kuusi kuukautta (6 kk) lyhennysvapaata. Hakemuksen voit tehdä yritysverkkopankissa tai jättämällä viestin yritysverkkopankin kautta.

Käsittelemme hakemukset tapauskohtaisesti.

Pidetään yhdessä huolta toisistamme ja itsestämme!

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...