Ylihärmän Säästöpankin konttoreiden aukioloajat

Täältä löydät tarkemmat tiedot.

Poutapilvi vai ukkospilvi? Omasta asenteesta on paljon kiinni se, millaisena näet tulevaisuutesi.

Muutoksia konttoreiden aukioloihin 11.1.2021 alkaen 

  • Isonkyrön konttori: auki joka arkipäivä klo 9.30-16 (kassapalvelut maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 9.30-13). Muina aikoina ajanvarauksella.
  • Kauhavan konttori: auki joka arkipäivä klo 9.30-16 (kassapalvelut maanantaisin, tiistaisin ja perjantaisin 9.30-13). Muina aikoina ajanvarauksella.
  • Seinäjoen konttori: auki maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 10-16.30, keskiviikkoisin klo 10-18 (kassapalvelut maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin 10-13). Muina aikoina ajanvarauksella.
  • Ylihärmän konttori: auki joka arkipäivä klo 9.30-16 (kassapalvelut tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin 9.30-13). Muina aikoina ajanvarauksella.

 

Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi suosittelemme pankkiasioiden hoitamista ensisijaisesti verkko- tai mobiilipankissa sekä verkko- tai puhelintapaamisen kautta. Ajan verkko- tai puhelintapaamiseen pääset varaamaan verkkosivuiltamme.

Konttorimme ollessa suljettuna, voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Verkkopankissa ja Säästöpankki mobiilisovelluksessa.
  • Verkko- tai puhelintapaamisessa, jonka voit varata verkkopankin kautta.
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chatissa
  • Puhelimitse asiakaspalvelussamme numerossa 010 773 6777 ma-pe 8-20, la 10-14.

Korteilla voit maksaa ja nostaa käteistä normaalisti:

  • Otto.- tai TalletusOtto-automaateilla, kun tarvitset käteistä tai haluat tehdä talletuksen
  • Voit nostaa käteistä ostostesi yhteydessä K-ruokakaupoista tai Neste Kliikenneasemilta
  • Korttien sulkupalvelunumerot +358 20 333 (Säästöpankin kortit) ja +358 800 155 777 (Eurocard-kortit) palvelevat ympäri vuorokauden.
  • Visa-asiakas palveluauttaa Credit-asioissa numeroissa 09 6964 6014 (suomi) ja 09 6964 6214 (ruotsi) ma–pe klo 8–20.

Tukea henkilö- ja yritysasiakkaille koronavirustilanteessa

Tuemme niin henkilö- kuin yritysasiakkaitamme koronaviruksen aiheuttamassa tilanteessa. Oli kyseessä sitten säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneet henkilöasiakkaat tai yritykset, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi.

Esimerkkejä tarjoamistamme vaihtoehdoista asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen vaikutuksista ja jotka täyttävät yleiset luottokelpoisuusehdot:

  • Henkilöasiakkaiden lyhennysvapaat kuluitta jopa kahdeksitoista kuukaudeksi
  • Maksuton kortin luottorajan korotus verkkopankin kautta haettuna
  • Mahdollisuus hyödyntää luottokortin maksuvapaat kuukaudet verkkopankin kautta haettuna
  • Mahdollisuus pienentää korttiluoton minimilyhennyserää verkkopankin kautta haettuna
  • Uusi luottokortti verkkopankin kautta haettuna
  • Suhtaudumme myönteisesti yritys- sekä maa- ja metsätalousasiakkaiden käyttöpääomarahoitustarpeisiin ja asiakkaamme voivat saada jopa kahdeksitoista kuukaudeksi lyhennysvapaata. Olethan yhteydessä meihin verkkopankin kautta.

Pidetään huolta omasta ja muiden terveydestä!

Ylihärmän Säästöpankki

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...