Harjoittelemaan pankkialan ammattilaiseksi

Haemme Säästöpankkikeskuksen Säästöpankkipalveluiden Iisalmen toimipisteeseen pankkialasta ja asiakaspalvelusta innostunutta tulevaisuuden tekijää.

Etsimme joukkoomme henkilöä tuottamaan asiakkaillemme alan ainutlaatuisinta palvelua ja positiivisia asiakaskokemuksia eri palvelukanavissa puhelimitse tai muissa digitaalisissa kanavissa. 

Tahdomme Säästöpankkiryhmässä olla asiakaskokemuksessa Suomen ykkönen! Tämän tavoitteen toteuttamisessa sinun roolisi on ensisijaisen tärkeä. Haluamme erottua asiakkaidemme talouden huippuasiantuntijana ja kohdata asiakkaamme ihmisläheisellä, joustavalla ja hyväntuulisella palvelulla kaikissa palvelukanavissa.

Tehtävässä menestyäksesi tarvitset asiakaspalveluasennetta sekä myyntihenkisyyttä. Lisäksi odotamme sinulta innostusta uuden oppimiseen ja ongelmatilanteiden ratkaisemiseen sekä aktiivista työskentelyotetta. Tehtävänäsi on vastata siitä, että päivittäinen asiointi eri palvelukanavissa on sujuvaa ja laadukasta. Pääosa asiakaspalvelusta tapahtuu puhelimitse, mutta lisäksi kohtaat asiakkaita muun muassa chatin ja verkkopankin välityksellä. Käytössämme on modernit digitaaliset työvälineet ja pääset osaksi motivoitunutta ja kehittyvää työyhteisöä. 

Tarjoamme sinulle monipuolisen työnkuvan pankkialan ytimessä, mahdollisuuden kehittyä alan asiantuntijaksi sekä mahdollisesti työllistyä meillä harjoitteluajan jälkeen. 

Palveluaikamme on klo 8-19. Sovitaan yhdessä hakijan kanssa harjoittelun aloituksesta, pituudesta, työpäivän kestosta ja muista käytännön asioista. Harjoittelun lisäksi voidaan keskustella opinnäytetyön tekemisen mahdollisuudesta.

Hae meille täyttämällä hakulomake 20.12.2019 mennessä. Toimithan nopeasti, sillä etenemme prosessissa jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat esimiehiltä Titta Krogerukselta puh. 044-3321 339 parhaiten tavoitettavissa pe 11.10 klo 13-15 tai Susanna Heiskaselta, puh. 046-9230 971, parhaiten tavoitettavissa to 10.10 klo 12-14.