Chatt

Hej, hur kan vi hjälpa dig? Chatta din fråga till vårt chatteam vardagar kl. 8–22. Till chatten kommer du nere till höger på webbplatsen när tjänsten håller öppet.

Hur kan jag be min bekanta kundrådgivare ringa upp mig? Och var hittar jag kontorets öppettider? Vad ska jag göra om mitt kort inte fungerar eller om jag vill byta amorteringssumman på mitt lån? I Sparbankens chatt får du enkelt hjälp med dina frågor som gäller allmänna bankärenden. Du når oss också när kontoren är stängda, hjälp får du vardagar kl. 8–22.

I personliga ärenden och när din identitet måste verifieras ska du lämna en kontaktbegäran, boka tid, kom överens om ett nätmöte eller skicka ett meddelande i nätbanken.

Vad brukar andra oftast fråga oss?

Vi har samlat svar på de vanligaste frågorna som vår kundtjänst får. Bekanta dig med svaren.