• Bli kund i banken som har ett syfte

    Sparbankens första kund för 200 år sedan var pigan Hedvig Nyström. Hedvigs anda lever fortfarande i Sparbankerna.
 
Sparbankens varumärke bild.

Vår kundtjänst hjälper dig – också som identifierad

Du kan sköta de flesta bankärenden som kräver identifiering också i nätbanken, med nätbanksmeddelande och per telefon. Läs också vanliga frågor till kundservicen.
Sparbankens varumärkesbild.
Personlig betjäning. Trevlig personal! Allt garanterat på svenska. (2020)
Mycket sakkunnig, pedagogisk och behaglig betjäning. (2020)
Jag är så nöjd med Lappfjärds kontoret. Mycket bra betjäning och personalen är så trevliga och hjälpsamma. Jag hoppas att kontoret i Lappfjärd får vara kvar. (2019)

Intressant just nu

Sparbankens varumärkesbild.

Vill du ha förstklassig service? Välkommen att byta till Sparbanken

85% av våra kunder rekommenderar oss. Låt oss försäkra dig med!

Du kan se prislistan genom att ange orten i fältet och välja den i listan.

Kontaktuppgifter till det valda kontoret

Byt kontor
Vår kundtjänst nås också per telefon eller via chatten vardagar kl. 8–18.