Våra öppettider och annan aktuell information för Västra Nylands Sparbanks kunder

Västra Nylands Sparbanks öppettider

  • Kassatjänsterna och servicestället i Lojo betjänar mån–fre kl. 9.30-12.00.
  • Kassatjänsterna i Högfors betjänar ti och fre kl. 9.30-12.00.
  • Kassatjänsterna i Nummela betjänar mån kl. 9.30-12.00

  • Rådgivningstjänsterna för dagliga bankärenden betjänar även enligt tidsbokning.
  • Våra specialister kan nås via nätbanken samt via nät- och telefonmöten eller på kontoret enligt tidsbokning.

Vi ger så aktuell information som möjligt om hur coronaviruset påverkar våra kontors öppettider, vänligen besök vår webbplats eller våra Facebook-sidor.  
Besök även våra sidor som uppdateras kontinuerligt Effekterna av corona – aktuell information.

Tips! Vad lönar det sig att ta i beaktande och hur kan du sköta dina bankärenden:

  • Använd nätbanken, Sparbanken Mobil och Sparbanken Identifiering.
  • Använd nät- och telefonmöten.
  • Chattjänsterna på vår webbplats och i nätbanken ger flexibel service.
  • Vår kundtjänst betjänar mån–fre kl. 8–20 och lördag kl. 10–14 på numret 029 041 2000* (*8,35 cent/samtal + 16,69 cent/min).
  • Du använder väl kortbetalning i stället för kontanter. Du kan ansöka om kort i nätbanken.
  • Om du behöver kontanter kan du ta ut och sätta in kontanter med våra kort i uttags- och insättningsautomater.
  • Du kan lyfta kontanter i samband med dina inköp i alla K-mataffärer och Neste K-trafikstationer.
  • Du kan också lyfta kontanter i samband med dina inköp i R-Kiosker. Där kan du även betala räkningar som innehåller streckkod.
  • Aktivera marknadsföringstillståndet i nät- eller mobilbanken i dina uppgifter så att du hålls uppdaterad med de senaste nyheterna.
  • Kundtjänsten kan i undantagssituationer stocka sig, så reservera tid för och ha tålamod när du sköter dina ärenden.

Med vänliga hälsningar
Västra Nylands Sparbank

 
Skriven
Typ
Nyhet
Utgivare
...