Kundradgivare, Lundo

med uppgift att producera branschens mest unika kundservice och de positivaste kundupplevelserna i olika servicekanaler

Vi söker flera nya framtida proffs inom bankrörelse och kundservice för heltidsanställning.

Framgång i uppgiften förutsätter att du är serviceinriktad och försäljningsdriven. Dessutom förväntar vi oss att du har

  • erfarenhet av kundservice, särskilt per telefon
  • smidiga färdigheter i digitala tjänster
  • ett starkt intresse att lära dig nytt och lösa problemsituationer
  • förmåga att kommunicera på svenska och finska
  • ett raskt, proaktivt grepp om arbetet
  • beredskap att även arbeta kvällar (kundtjänsten är öppen kl. 8–22)

Vi erbjuder dig en mångsidig befattning i kärnan av bankbranschen och möjlighet att växa och utvecklas till en branschexpert. Du ser till att våra personkunder enkelt och bekvämt kan hantera sina dagliga ärenden i olika servicekanaler. Merparten av kundservicen sker per telefon, men dessutom möter du kunderna bland annat i chatten och via nätbanken. Du får tillgång till moderna digitala verktyg i de nyrenoverade lokalerna i Lundo. Du vet väl att det är enkelt att åka till Lundo från Åbo, bl.a. med buss?

Sparbankstjänsterna utvecklar kontinuerligt sina processer och sin praxis för att kundservicen allt bättre ska uppfylla Sparbankskundernas förväntningar och behov. Kundnärheten är en av våra viktigaste värderingar: utöver sakkunskapen vill vi att kundservicen ska vara unik och personlig. Din roll är av största vikt när denna värdering ska omsättas i praktiken. Kom med och arbeta i en bankgrupp där över 90 procent av kunderna upplever att vi har en utmärkt serviceattityd.

Ansök genom att fylla i ansökningsblanketten senast 31 mars 2019 via internet