Tiedotteet häiriöistä – seuraa verkkosivujamme ja sosiaalisen median kanaviamme

Jos digitaalisissa palveluissamme on esimerkiksi kehitystyöstä johtuva käyttökatko tai havaitsemme muita ongelmia, pyrimme aina kertomaan siitä mahdollisimman pian asiakkaillemme.
Säästöpankin brändikuva.

Näin viestimme mahdollisista ongelmista:

Verkkosivuillamme: digitaalisissa palveluissamme (mm. verkkopankki, mobiilipankki, Säästöpankki Tunnistus, Säästöpankin maksukortit) havaituista ongelmista ja esimerkiksi palvelukatkoista julkaisemme häiriötiedotteen saastopankki.fi-sivustolla. Se näkyy sivuston ylälaidassa, mutta tieto uutisista päivittyy myös ”Ajankohtaista” -otsikon alle.

Sosiaalisen median kanavissamme: Tiedotamme häiriöistä sosiaalisessa mediassa Facebook- ja Twitter-kanavissamme.

Kehitämme palvelujamme jatkuvasti – ja myös sillä pyrimme varmistamaan, että häiriötilanteita tapahtuisi mahdollisimman harvoin.

Ajankohtaista