Asiakaskokemuksia Aito Säästöpankista

Videoneuvottelu sujui erittäin hyvin. Kannattaa pitää vaihtoehtoisena neuvottelutapana jatkossakin. (2020)
Arvostan asiakkaan kohtaamista sekä kuulemista. Ja niissä onnistutte hyvin! (2020)
Juuri minun asiani on tärkeä. Ja heidän yhteispelinsä: jos jotain ei tiedetä niin ohjataan toisen toimihenkilön luo. 
Erinomaista, yksilöllistä ja ihmisläheistä asiakaspalvelua. Kiitos siitä! Parantamisen aiheita ei löydy. (2020)
Aina valmiita auttamaan ja hoituu myös sähköpostilla.
Avoin keskustelu. Käytiin asiat läpi niin että maalaistollokin ymmärsi. Jäi hyvä mieli, kun asiat selvisi. Kynnys pyytää apua hävisi. (2020)
Yhteydenpito ja asiakaspalvelu 10+ (2020)
Asiakkaan henkilökohtainen ja ihmisläheinen palvelu.
Säästöjen järkevä kohde saatiin hoidettua hienosti. Onnistui myös verkossa oikein hyvin. (2020)
Kaikkiaan palvelu on sujuvaa, asiantuntevaa ja luotettavaa. Ja mikä tärkeintä, pankissa voi asioida varaamatta aikaa etukäteen ja aukioloajat ovat riittävän laajat.
Pankkiasioiden hoito on muuttunut pankinvaihdon myötä epämiellyttävästä positiiviseksi, helpoksi ja ymmärrettäväksi. Asiat kerrotaan selkokielellä. (2019)
Ostimme uuden asunnon ja möimme vanhan. Kiitos joustavuudesta ja nopeasta toiminnasta. (2019)
Kaikki arkipäivän pankkiasiat hoituvat erinomaisesti. Kauempana asuvana on mahtavaa, että voimme hoitaa pankkiasiat helposti netissä tai puhelimitse. Palvelu on joka kerta erinomaista.
Aivan mahtavaa ja ammattitaitosta palvelua. Kyllä tällainen on nykyajan verkkomaailmassa kultaakin arvokkaampaa. Tällaiset tekijät ovat harvassa. Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos! (2019)
Ihan suunnattoman iso kiitos meitä palvelleelle henkilölle panoksestasi. Olet aivan loistava asiakaspalvelija ja raudanluja ammattilainen, joka keksi ratkaisut ongelmiimme. Sait rauhoitettua hyvin ahdistuneen mielen ja asiat kanssasi sujui sutjakkaasti ja ilon kautta. (2019)
Palvelu pelaa ja sovitut ajat pitävät .Henkilökunta asiallinen ja ystävällinen.
Ihmisläheinen paikallispankki, joka tuntee asiakkaidensa tarpeet.
Asiakaspalvelu on ammattitaitoista, ystävällistä ja avuliasta. Kaikki pankkipalvelut toimivat moitteettomasti ja varmasti. 
Säästöpankista olen saanut kaiken, mitä olen tarvinnut!
Palvelut toimivat ja ovat helposti saatavilla.
Koen, että minua oikeasti kuunnellaan ja raha-asioistani huolehditaan kunnolla.
Inhimillisyys. Pienessä konttorissa on mukava asioida pitkällä pankkisuhteella, kun siellä tiedetään ja tunnetaan oma ja myös vanhempien (siis takaajien) historia.
Henkilökohtainen palvelu ja palvelukokonaisuus
Pankki on lähellä kotia ja siellä voi halutessa asioida varaamatta ajan. Palvelu on ollut nopeaa ja ystävällistä, myös verkkopankin kautta.
Asiakaspalvelu on loistavaa. Myös sijoitusrahastot ovat hyviä ja selkeitä!
Konttoreita on ja niissä voi asioida. vaikka olen itse työikäinen. arvostan sitä. varsinkin kun vanhemmat ihmiset pääsevät hoitamaan asioita ihmisen kanssa.
Henkilökohtainen pankkipalvelu ja joustavat palveluajat.
Kun ottaa pankkiin yhteyttä, asiat lähtevät heti rullaamaan.
Paikallisessa pankissa on helppo asioida eri tilanteissa ja vastassa on tutut ihmiset.