Haluatko pankkionnelliseksi?

91% asiakkaistamme sanoo, että henkilökunnallamme on erinomainen palveluasenne.

Asiakkaan tunteminen – Miksi pankki kysyy?

Luottolaitoslain mukaan pankin pitää tuntea asiakkaansa. Siksi kaikissa suomalaisissa pankeissa kysytään asiakkaiden tunnistustietoja muun muassa asiakkuuden avaamisen yhteydessä.

Notariaattitoimeksiannot

Opas ensiasunnon ostajalle ilmestynyt

Omaan asuntoon sijoittaessasi saat rahalle vastinetta monin tavoin. Tilaa kattava Omaan kotiin -digioppaamme.

Kortti lapselle

Jo 11-vuotias voi saada Säästöpankista oman kortin, jolla voi maksaa omia hankintoja.

Yhdessä teemme hyvää

Ihmiset voivat hyvin, kun ympäröivä yhteisö voi hyvin. Me huolehdimme paikkakuntiemme hyvinvoinnista yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Meillä Säästöpankissa vastuullisuus tarkoittaa aktiivista roolia asiakkaan ja asiakkaan kotipaikkakunnan vaurastumisen ja hyvinvoinnin edistämisessä. Siksi käytämme vuosittain osan voitoistamme konttoripaikkakuntiemme hyvinvoinnin tukemiseen. Kun Säästöpankki menestyy, osa voitoista ohjataan asiakkaidemme parhaaksi – esimerkiksi erilaisiin lasten, nuorten ja vanhusten hyvinvointia parantaviin hankkeisiin.

Säästöpankki Facebookissa
Vakuuta vaivatta

Säästöpankin vakuutukset helposti verkosta.