Tervetuloa, tämä on Säästöpankin Kuvakorttipalvelun saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee palvelua Säästöpankin Kuvakorttipalvelu ja on laadittu / päivitetty 17.3.2022. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia. Palvelun saavutettavuuden on arvioinut ulkopuolinen asiantuntijaorganisaatio

Digipalvelun saavutettavuuden tila

Täyttää saavutettavuusvaatimukset.

Saavutettavuuspuutteesta kertominen Säästöpankille

Havaitsitko palvelussa saavutettavuuspuutteen? Voit kertoa siitä meille lähettämällä sähköpostia osoitteeseen saavutettavuus@saastopankki.fi.

Mitä tarkemmin kerrot puutteesta, sitä sujuvammin voimme sitä lähteä ratkaisemaan.

  • Milloin havaitsit ongelman (päivämäärä ja kellonaika)?
  • Mitä yritit tehdä ja miten pitkälle pääsit, ennen kuin ongelma esiintyi?
  • Näyttääkö palvelu jonkin virheilmoituksen? Yritä kuvailla virheilmoitusta kirjoittamalla.
  • Käytitkö palvelua henkilö- vai yritysasiakkaana?

Turvallisuussyistä ethän lisää henkilö- tai yrityskohtaisia tietoja, kuten henkilötunnusta, y-tunnusta, tilinumeroa tai korttinumeroa palautteeseen.

Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Kiitos palautteestasi jo etukäteen!

Saavutettavuuspuutteesta kertominen viranomaiselle

Jos et ole tyytyväinen vastaukseen tai et saa Säästöpankista vastausta ollenkaan, voit tehdä aiheesta ilmoituksen valvovalle viranomaiselle.

Viranomaisen yhteystiedot

Viranomaisena toimii 1.1.2025 alkaen Liikenne- ja viestintävirasto Traficom.

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö

www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@traficom.fi
puhelinnumero vaihde 029 534 5000