PIN unohtunut
Jos et muista PIN-koodiasi, voit luoda Säästöpankki Tunnistus -sovelluksessa uuden käyttäjäprofiilin
- Valitse Säästöpankki Tunnistus -sovelluksesta asetukset (kolme viivaa)
- Lisää käyttäjäprofiili ja toimi sovelluksen antamien ohjeiden mukaan.
Toinen vaihtoehto on poistaa sovellus kokonaan ja ladata se laitteeseen uudestaan, jolloin sovellus pyytää sinua luomaan uuden profiilin. Jos sinulla on jo 3 käyttäjäprofiilia, sinun tulee poistaa jokin käyttäjäprofiileistasi verkkopankissa.
- Kirjaudu verkkopankkiin valitsemalla Avaintunnuskortilla-välilehti.
- Kirjaudu
• käyttäjätunnuksella
• salasanalla
• avaintunnuskortin turvaluvulla
• tekstiviestitse saamallasi vahvistuskoodilla. HUOM! Tarkasta saamasi tekstiviestivahvistuksen ID-tunnus, jotta se vastaa tekemääsi tapahtumaa.
- Valitse Oma nimi (oikea yläkulma) -kohdasta.
- Siirry Tunnistussovelluksen asetukset -osioon, jossa voit poistaa käyttäjäprofiilin klikkaamalla roskakori-ikonista.
- Profiilin poisto tulee vahvistaa paperisen avaintunnuskortin turvaluvulla.
Jos ohje ei auttanut, voit tarkistaa täältä, mikä on nopein ja sinulle sopivin tapa ratkaista asia.