Chatbot-Miljo auttaa
Miljo auttaa sinua löytämään ratkaisun ongelmatilanteissa 24/7. Saat apua mm. verkko- ja mobiilipankkiin, tileihin, kortteihin, lainoihin ja rahastoihin liittyvissä kysymyksissä.
Tiesitkö, että tunnistautuminen onnistuu myös puhelun aikana Säästöpankin asiantuntijan kanssa? Asiantuntija antaa sinulle 4-numeroisen koodin. Syötä se “PIN-koodi” -kenttään ja napsauta ”Vahvista”.
Huomaathan, että voit käyttää asiakaspalvelusta puhelimessa saamaasi koodia vain kerran. Jos kirjoitat koodin väärin tai vahvistus ei onnistu jostain muusta syystä, pyydäthän uuden koodin puhelusi aikana.
Miljo auttaa sinua löytämään ratkaisun ongelmatilanteissa 24/7. Saat apua mm. verkko- ja mobiilipankkiin, tileihin, kortteihin, lainoihin ja rahastoihin liittyvissä kysymyksissä.