
Lukituksen avaaminen
Jos syötät 5 kertaa PIN-koodin väärin, tulee Säästöpankki Tunnistus -sovelluksessa ilmoitus: "Laite poistettu käytöstä". Tämän jälkeen saat ilmoituksen: "Jos haluat jatkaa sovelluksen käyttämistä, kirjaudu uudelleen pankkitunnuksillasi."
1. Kirjaudu verkkopankkiin valitsemalla Avaintunnuskortilla -välilehti.
2. Kirjaudu
- käyttäjätunnuksella
- salasanalla
- avaintunnuskortin turvaluvulla
- tekstiviestitse saamallasi vahvistuskoodilla. HUOM! Tarkasta saamasi tekstiviestivahvistuksen ID-tunnus, että se liittyy juuri tekemääsi tapahtumaan.
3. Valitse Oma nimi (oikea yläkulma) -kohdasta.
4. Siirry Tunnistussovelluksen asetukset -osioon, jossa tulee valita kyseisen laitteen kohdalla olevaa lukitusta kuvaava Kyllä-valinta.
5. Sen takaa löytyy toiminto, jossa lukituksen voi avata. Lukituksen avaaminen tulee vahvistaa paperisen avaintunnuskortin turvaluvulla.

Toisen suomalaisen pankin pankkitunnuksilla asiointi
Jos sinulla on käytössäsi jonkin toisen suomalaisen pankin pankkitunnukset, ota yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua Säästöpankin unohtuneiden ja/tai lukkiutuneiden pankkitunnusten avaamisessa. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot sivun alareunasta.

Konttorilla asiointi
Voit hoitaa unohtuneiden ja/tai lukkiutuneiden pankkitunnusten avaamisen lähimmässä Säästöpankin konttorissa. Voit varata ajan asian hoitamiseksi tai asioida ilman ajanvarausta, jos konttorissa on kassapalvelut tai infopiste. Konttoreiden aukioloajat ja palvelut voit tarkastaa paikallisen Säästöpankkisi sivuilta.
Ota konttorille mukaasi voimassa oleva passi tai henkilökortti, ajokortti ei riitä tässä yhteydessä tunnistautumiseen.
Varaa aika