Autamme sinua katsomaan pidemmälle: tahdomme, että menestyt.
Paikallisuus on valttimme: tunnemme asiakkaidemme ympäristön ja tuemme alueellista hyvinvointia.
meiltä saat kokonaisvaltaista talouden neuvontaa ja henkilökohtaista sparrausta, missä ikinä liikutkaan.
Kysy lainatarjous Yritysasiakkaaksi tuleminen
Mitä saat Säästöpankin asiakkaana?
Kokonaisvaltaista talouden neuvontaa – säästämisessä, lainoissa ja taloutesi vaiheissa. Tahdomme auttaa sinua pärjäämään paremmin. Kartoitamme tavoitteesi ja tahtosi Oman talouden tuokiossa. Samalla teemme sinulle suunnitelman tavoitteidesi toteuttamiseksi.
Monipuoliset digitaaliset palvelut. Verkkopankki, Säästöpankki Mobiili, mobiili tunnistussovellus, verkkoneuvottelu... Voit hoitaa raha-asiasi sujuvaksi verkossa, haluamallasi päätelaitteella ajasta ja paikasta riippumatta.
Oman talouden valmentajasi. Yhteyshenkilösi toimii sparraajana ja auttaa sinua löytämään sopivimmat ratkaisut eri tilanteisiin, olipa kyseessä säästämisen aloittaminen tai vaikka asuntolainan hakeminen.
Henkilökohtaista palvelua. Henkilökohtaisuus ja paikallisuus ovat Säästöpankin ytimessä. Saat apua mm. puhelimitse, ajanvarauksella ja chatbotin kautta..
Säästöpankin ensimmäisen asiakas
Säästöpankki on palvellut asiakkaitaan Suomessa jo 200 vuoden ajan. Ja tahdomme olla asiakkaidemme taloudellisen hyvinvoinnin takaajana jatkossakin. Säästöpankin ensimmäinen asiakas oli piika Hedvig Nyström. Hedvigin henki tahtoa parempaa tulevaa elää Säästöpankissa edelleen.
Pankin vaihtaminen on helppoa
Jos haluat, hoidamme kaikki käytännön järjestelyt pankin vaihtamiseen liittyen puolestasi. Tervetuloa asiakkaaksemme! Varaa aika verkko- puhelin- tai konttoritapaamiseen pankin asiantuntijalle, niin pääset nopeimmin asiassa eteenpäin. Samalla voitte keskustella talouteesi liittyvistä tavoitteista ja tarpeista.
Jos tahdot itse hoitaa pankin vaihtoon liittyvät asiat, sekin onnistuu. Kokosimme avuksesi pankinvaihtajan muistilistan.
Voit lukea lisää myös Finanssialan ohjeesta tiliasioinnin siirtämiseksi.
Näin asiakkaamme ovat suositelleet Säästöpankkia sosiaalisessa mediassa
”Säästöpankki on empaattinen pankki.”
"Siitä pidän Säästöpankissa, että siellä yhdistyy asiantuntemus ja inhimillisyys."
”Olen ollut kauan Säästöpankin asiakas ja on sujunut hyvin. Joustoa on ollut laina-asioissa, lakiasioissa saanut apua, yhteistyö sujunut hyvin vuosien varrella ja edelleenkin aion pysyä asiakkaana. Monelle olen suositellut Säästöpankkia ja moni on siirtynyt pankin asiakkaaksi.”
”Säästöpankki on paras, luotettava ja ystävällinen suomalainen pankki.”
Suositteluarvonnan voittaja Jussi Salunen: yrittäjäystävällinen pankki, josta saa henkilökohtaista ja paikallista palvelua
Suositteluarvonnan voittaja Mika Kotilainen: täysin erilainen, oikeasti palveleva pankki
Säästöpankkien asiakaspalvelu valittiin Vuoden asiakaspalveluksi 2023
Suositteluarvonnan voittaja Sanna: Vaihtamalla parani
Säästöpankki uskoo Nordic Bioproducts Groupin innovaatioon
Suositteluarvonnan voittaja Tiina Murro: luotettavan yhteistyökumppanin tunnusmerkit täyttyvät Säästöpankissa
Suositteluarvonnan voittaja Jani: Aina on asiat saatu hoidettua
Suositteluarvonnan voittaja Päivi Öling: Säästöpankista saan henkilökohtaista palvelua
Yrittäjä Johanna Amnelin: Vasta Säästöpankissa olen saanut yrittäjälle myönteistä ja ymmärtävää palvelua
Taru voitti 500 eurolla rahasto-osuuksia: ”Olen tyytyväinen Säästöpankkiin ja ollut asiakkaana lapsesta saakka”
Kanavan Panimon kokemus Säästöpankista: Aidosti ratkaisukeskeistä palvelua
Pian kokemus Säästöpankista: Kaikki on aina mietitty minulle valmiiksi
Valitsemasi konttori
Vaihda konttoriaPalvelemme asiakaspalvelussa puhelimitse ja chatilla arkisin klo 8–20 ja la klo 10–14