Täällä ollaan apunasi! Asiakkaanamme nopein tapa edetä on käyttää ensin chatbotia ja chatiä mobiili- tai verkkopankissa. Jos et vielä ole asiakkaamme, jätä yhteydenottopyyntö tai varaa aika tapaamiseen.
Verkkosivuilta ja -pankista sekä Säästöpankki Mobiili -sovelluksesta löytyvä chatbotimme osaa vastata useimpiin asioihin – myös teknisiin ongelmiin – 24/7. Alkuun pääset napsauttamalla ”CHAT”-painiketta verkkosivustomme tai verkkopankin alalaidassa. Kannattaa testata!
Menivätkö pankkitunnuksesi lukkoon tai unohditko Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen PIN-koodin? Lue ohjeet.Myös chatbotista (”CHAT”-painikkeen alta) löydät vastauksen helposti. Kirjoita kenttään Tunnukset lukossa ja seuraa ohjeita.
Ensimmäisenä vaiheena lainan hakemisessa on hakemuksen täyttäminen. Voit huoletta täyttää lainahakemuksen, se ei vielä sido sinua mihinkään.
Unohditko korttisi PIN-koodin, jos sinulla on käytössäsi Säästöpankki Mobiilipankki, voit tarkastaa PIN-koodin korttisi tiedoista.
Kun olet vaihtamassa mobiililaitetta, turvallisuussyistä myös Säästöpankki Tunnistus -sovellus tulee ottaa uudelleen käyttöön. Lataa sovellus mobiililaitteelle ja tunnistaudu. Lisäksi tarvitset tekstiviestivahvistuspalvelun. Lue ohjeet.
Säästöpankin asiakas: otathan yhteyttä mobiili- tai verkkopankin kautta
Pääset kirjautuneena nopeammin asiassasi eteenpäin: näin myös me olemme heti pidemmällä ratkaisun kanssa.
Yhteydenottolomake henkilöasiakkaat
Asiakaspalvelumme auttaa – myös tunnistetusti
Voit hoitaa useimpia tunnistautumista vaativia pankkiasioitasi myös verkkopankissa, verkkopankkiviestillä ja puhelimitse. Tutustu myös asiakaspalvelun usein kysyttyihin kysymyksiin.