

Säästöpankkikokemus – tahdon asialla
Strategiamme ytimessä on säästöpankkikokemus, joka yhdistää digitaalisen ja henkilökohtaisen asiakaspalvelun Suomen parhaaksi asiakaskokemukseksi.
Säästöpankkikokemus rakentuu asiantuntevasta palvelusta, inhimillisestä ja arvostavasta asiakkaiden kohtaamisesta sekä sujuvuudesta vastata asiakkaiden talouden tarpeisiin ja toimia asiakkaiden talouden kumppanina.
Uramahdollisuudet Säästöpankkiryhmässä
Osaajiemme monipuolisuus on säästöpankkilaisuutta aidoimmillaan. Säästöpankkiryhmä on vastuullinen ja innostava työyhteisö, jossa arvostamme uteliaisuutta ja rohkeaa tapaa toimia. Tuemme ammatillista kehittymistäsi, ja meillä on hyvät sekä monipuoliset mahdollisuudet uralla kehittymiseen.
Lue asiantuntijoidemme uratarinoista ja hae meille töihin Säästöpankkiryhmään!


Yli 200 vuotta vastuullisuutta
Tahdomme, että vastuullisuus näkyy kaikessa tekemisessämme – suhtautumisessamme työntekijöihimme, asiakkaisiimme, kumppaneihimme, toimialueeseemme, viranomaisiin ja muihin sidosryhmiin.
Säästöpankkiryhmän toiminnan ytimessä on edistää suomalaisten taloudellista hyvinvointia: Säästöpankit ympäri Suomen jakavat vuosittain osan tuloksestaan paikallisen elinvoiman ja hyvinvoinnin tukemiseksi Hyviä tekoja -kampanjan kautta.