Tervetuloa, tämä on organisaation Säästöpankki tunnistuspalvelun saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee palvelua Säästöpankin tunnistuspalvelu ja on laadittu / päivitetty 17.3.2022.

Palvelun saavutettavuuden on arvioinut ulkopuolinen asiantuntijaorganisaatio

Digipalvelun saavutettavuuden tila

Täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain

Ei saavutettava sisältö

3. Verkkosivusto ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen

  • Havaittava: Värien kontrasti

    Saavuttamaton sisältö ja sen puutteet

    Puutteita on havaittu seuraavissa toiminnoissa:
    värien kontrasti, mm. alatunnisteen värien kontrasti
    Havaitut puutteet korjataan mahdollisimman pian.

    Saavutettavuusvaatimukset jotka eivät täyty
    • 1.4.3 Kontrasti (minimi)
  • Hallittava: Fokus kirjautumisen painikkeissa ja tekstikentissä

    Saavuttamaton sisältö ja sen puutteet

    Puutteita on havaittu seuraavissa toiminnoissa:
    fokus kirjautumisen painikkeissa ja tekstikentissä
    Havaitut puutteet korjataan mahdollisimman pian.

    Saavutettavuusvaatimukset jotka eivät täyty
    • 2.4.3 Kohdistusjärjestys 

Saavutettavuuspuutteet: palautteen antaminen ja viranomaisen yhteystiedot

Jos huomaat Säästöpankin digipalvelussa saavutettavuusongelmia, kerrothan siitä meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi.

Saavutettavuuspuutteesta kertominen Säästöpankille

Lähetä viestisi osoitteeseen: saavutettavuus@saastopankki.fi.

Mitä tarkemmin kerrot puutteesta, sitä sujuvammin voimme sitä lähteä ratkaisemaan. Esimerkiksi alla olevista tiedoista on apua:

  • Milloin havaitsit ongelman (päivämäärä ja kellonaika)?
  • Mitä yritit tehdä ja miten pitkälle pääset, ennen kuin ongelma esiintyy?
  • Näyttääkö palvelu jonkin virheilmoituksen? Yritä kuvailla virheilmoitusta kirjoittamalla.
  • Käytitkö palvelua henkilö- vai yritysasiakkaana?

Turvallisuussyistä ethän lisää henkilö- tai yrityskohtaisia tietoja kuten henkilötunnusta, y-tunnusta, tilinumeroa tai korttinumeroa palautteeseen.

Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Kiitos palautteestasi jo etukäteen!

Saavutettavuuspuutteesta kertominen viranomaiselle

Jos et ole tyytyväinen vastaukseen tai et saa Säästöpankista vastausta ollenkaan, voit tehdä aiheesta ilmoituksen valvovalle viranomaiselle.

Viranomaisen yhteystiedot

Viranomaisena toimii 1.1.2025 alkaen Liikenne- ja viestintävirasto Traficom.

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö

www.saavutettavuusvaatimukset.fi

saavutettavuus@traficom.fi

puhelinnumero vaihde 029 534 5000