Tervetuloa, tämä on organisaation Säästöpankki verkkopankin saavutettavuusseloste
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain.
Ei-saavutettava sisältö
3. Verkkosivusto ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen
Havaittava: Saavuttamaton sisältö ja sen puutteet
SAAVUTTAMATON SISÄLTÖ JA SEN PUUTTEET
Palvelun pdf-dokumenttien saavutettavuudessa on puutteita. Puutteiden syynä on kohtuuton rasite dokumenttien suuren määrän ja tulevien järjestelmäuudistusten takia. Teemme työtä aktiivisesti pdf-dokumenttien saavutettavuuspuutteiden korjaamiseksi.
1.3.1 (Informaatio ja suhteet)
Joissain Sijoittaminen-osion lomakkeissa pakollisia kenttiä ei ole merkitty ohjelmakoodiin pakollisiksi. Käyttöliittymässä pakollisuus kuitenkin näytetään.
Korjausaikataulu: vuoden 2024 aikana
3.3.1 (Virheen tunnistaminen)
Yritysverkkopankin laskut-osiossa virheellisesti täytettyä kenttää ei aina merkitä ruudunlukijalle virheelliseksi.
Korjausaikataulu: vuoden 2024 aikana
Saavutettavuusvaatimukset jotka eivät täyty
1.3.1 Informaatio ja suhteet
3.3.1 Virheen tunnistaminen
Saavutettavuuspuutteet: palautteen antaminen ja viranomaisen yhteystiedot
Jos huomaat Säästöpankin digipalvelussa saavutettavuusongelmia, kerrothan siitä meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi.
Saavutettavuuspuutteesta kertominen Säästöpankille
Lähetä viestisi osoitteeseen: saavutettavuus@saastopankki.fi.
Mitä tarkemmin kerrot puutteesta, sitä sujuvammin voimme sitä lähteä ratkaisemaan. Esimerkiksi alla olevista tiedoista on apua:
- Milloin havaitsit ongelman (päivämäärä ja kellonaika)?
- Mitä yritit tehdä ja miten pitkälle pääset, ennen kuin ongelma esiintyy?
- Näyttääkö palvelu jonkin virheilmoituksen? Yritä kuvailla virheilmoitusta kirjoittamalla.
- Käytitkö palvelua henkilö- vai yritysasiakkaana?
Turvallisuussyistä ethän lisää henkilö- tai yrityskohtaisia tietoja kuten henkilötunnusta, y-tunnusta, tilinumeroa tai korttinumeroa palautteeseen.
Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Kiitos palautteestasi jo etukäteen!
Saavutettavuuspuutteesta kertominen viranomaiselle
Jos et ole tyytyväinen vastaukseen tai et saa Säästöpankista vastausta ollenkaan, voit tehdä aiheesta ilmoituksen valvovalle viranomaiselle.
Viranomaisen yhteystiedot
Viranomaisena toimii 1.1.2025 alkaen Liikenne- ja viestintävirasto Traficom.
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
puhelinnumero vaihde 029 534 5000