• Apua puhelimitse, myös tunnistettuna

    Puhelinpalvelumme on avoinna arkisin 8–20, la 10–14. Korttien ja tunnusten sulkeminen onnistuu aina - 24/7.

  • Vuoden Asiakaspalvelu palveluksessasi

    Olemme pankki lähellä ihmistä ja Säästöpankin asiakaspalvelu onkin valittu Suomen parhaaksi!

Säästöpankki on Vuoden asiakaspalvelu 2023 -voittaja. Wave asiakaspalveluverkosto.

Vinkki: kysäise ensin chatbotilta – chat palvelee mobiili- ja verkkopankissa

Autamme mielellämme puhelimitse, mutta se ei aina ole mahdollista, eikä myöskään nopein väylä päästä eteenpäin. Chatbot auttaa sivustollamme 24/7 – ja kannattaakin aina kysäistä ensin siltä! Jos olet jo asiakkaamme, siirrythän mobiili- tai verkkopankin chatbotiin, asiakaspalvelun aukioloaikoina myös chatiin.

Sulkupalvelu auttaa 24/7

Jos Säästöpankin kortti tai verkkopankkitunnukset ovat hukassa tai epäilet niiden joutuneen vääriin käsiin, toimi nopeasti! Soita numeroon +358 20 333 – tai käytä kortin sulkubottia.

Jos Yrityksesi kortti on hukassa, soita pikaisesti Eurocard-korttien sulkupalveluun +358 800 155 777.

Milloin kannattaa soittaa Säästöpankin asiakaspalveluun?

Puhelimitse nopeimmin hoidettavia asioita ovat mm:

Asiakaspalvelun puhelinnumerot, koko Suomi

Henkilöasiakkaat, asiakaspalvelu

p. 0100 5252 (pvm/mpm)
ma–pe 8–20, la 10–14

Ulkomailta soitettaessa käytä numeroa +358 10 773 6777 (pvm/mpm)

Yritysasiakkaat, asiakaspalvelu

p. 0100 5454 (pvm/mpm)
ma–pe 8–18

Ulkomailta soitettaessa käytä numeroa +358 10 773 6725 (pvm/mpm)

Puhelimessa tunnistautuminen

Jotta pääsemme eteenpäin puhelinkeskustelussa pankkiasioinnin kanssa, tulee sinun ensin tunnistautua.

Henkilöasiakkaanamme voit tunnistautua Säästöpankki Tunnistus -sovelluksella jo ennen puhelun yhdistymistä asiantuntijalle. Ohjeet tunnistautumiseen saat jonotuksen aikana.

Säästöpankin yritysasiakkaana voit tunnistautua Säästöpankki Tunnistus -sovelluksella puhelun aikana.

Tunnistautuminen onnistuu myös 4-numeroisella koodilla, jonka saat puhelussa Säästöpankin asiantuntijalta. Syötä saamasi koodi tänne.

Muistathan, että pankki tai viranomaiset eivät koskaan pyydä kertomaan henkilökohtaisia tai yrityksen pankkitunnuksia, salasanaa tai maksukortin tunnuslukua esimerkiksi puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostitse. 

Paikallisten Säästöpankkien asiantuntijoiden puhelinnumerot

Valtakunnallisten numeroiden kautta pääset eteenpäin kätevästi, olipa paikallinen Säästöpankkisi mikä tahansa.

Meillä ihmisläheisyys näkyy myös siinä, että voit myös soittaa suoraan paikalliselle asiantuntijalle. Puhelinnumerot ja asiantuntijoidemme esittelyt löydät paikallisen Säästöpankkisi omilta sivuilta, henkilöstö-osuudesta.

Usein kysytyt kysymykset

Mitä muut meiltä kysyvät? Kokosimme avuksesi usein kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen.

Säästöpankin brändikuva.