Verkkotapaaminen
Miksi lähteä kotoa edemmäs pankkiin? Verkkotapaamisella voit hoitaa kaikki pankkiasiasi kotoa käsin. Varattuun verkkotapaamiseen pääset liittymään alla olevan "Liity verkkotapaamiseen" -painikkeen kautta.

Asioit turvallisesti myös silloin, kun käynti pankissa ei ole mahdollista.
Näet asiantuntijan ja hänen jakamansa materiaalit videoyhteyden kautta.
Voit osallistua verkkotapaamiseen omalla tietokoneellasi, tabletilla tai mobiililla.
Näin verkkotapaaminen toimii
- Varaa aika verkkotapaamiseen ajanvarauksemme kautta.
- Saat tapaamisvahvistuksen sähköpostitse ja tekstiviestinä. Viesti sisältää verkkotapaamisen ajankohdan sekä henkilökohtaisen liittymiskoodin. Verkkotapaamiseen pääset liittymään täältä. Ennen verkkotapaamisen käynnistymistä sinut ohjataan tunnistautumaan pankkitunnuksillasi, jonka jälkeen verkkotapaaminen käynnistyy.
- Suosittelemme testaamaan verkkotapaamista etukäteen tästä. Näin varmistut siitä, että kaikki on varmasti kunnossa ennen tapaamisen varsinaista ajankohtaa.
- Verkkotapaamiseen voit osallistua tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Voit liittyä verkkotapaamiseen 15 minuuttia ennen verkkotapaamisen sovittua alkamisajankohtaa. Jos pankin asiantuntija ei vielä ole linjoilla, sinut ohjataan verkkotapaamisen odotusaulaan.
- Säästöpankin asiantuntija on tapaamisessa aina videoyhteydellä. Voit myös itse jakaa oman videosi, mutta se ei ole pakollista. HUOM. Salli kuitenkin lupa kameran ja mikrofonin käytölle. Verkkotapaamisen puhe nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun parantamiseksi ja toimeksiantojen oikeellisuuden varmistamiseksi.
Ongelmatilanteissa soitathan asiakaspalveluumme 0100 5252 (avoinna ma–pe 8–20, la 10–14). Puhelun hinta on pvm tai mpm soittaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä.
Usein kysyttyä verkkotapaamisesta
Miten onnistuimme? Anna palautetta verkkotapaamisesta
Kuinka verkkotapaaminen sujui? Annathan meille palautetta verkkotapaamisen päätyttyä. Näin voimme tehdä verkkotapaamisesta vieläkin paremman.