Asiakaskokemuksia Aito Säästöpankista

Videoneuvottelu sujui erittäin hyvin. Kannattaa pitää vaihtoehtoisena neuvottelutapana jatkossakin. (2020)
Arvostan asiakkaan kohtaamista sekä kuulemista. Ja niissä onnistutte hyvin! (2020)
Erinomaista, yksilöllistä ja ihmisläheistä asiakaspalvelua. Kiitos siitä! Parantamisen aiheita ei löydy. (2020)
Avoin keskustelu. Käytiin asiat läpi niin että maalaistollokin ymmärsi. Jäi hyvä mieli, kun asiat selvisi. Kynnys pyytää apua hävisi. (2020)
Yhteydenpito ja asiakaspalvelu 10+ (2020)
Säästöjen järkevä kohde saatiin hoidettua hienosti. Onnistui myös verkossa oikein hyvin. (2020)
Pankkiasioiden hoito on muuttunut pankinvaihdon myötä epämiellyttävästä positiiviseksi, helpoksi ja ymmärrettäväksi. Asiat kerrotaan selkokielellä. (2019)
Ostimme uuden asunnon ja möimme vanhan. Kiitos joustavuudesta ja nopeasta toiminnasta. (2019)
Aivan mahtavaa ja ammattitaitosta palvelua. Kyllä tällainen on nykyajan verkkomaailmassa kultaakin arvokkaampaa. Tällaiset tekijät ovat harvassa. Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos! (2019)
Ihan suunnattoman iso kiitos meitä palvelleelle henkilölle panoksestasi. Olet aivan loistava asiakaspalvelija ja raudanluja ammattilainen, joka keksi ratkaisut ongelmiimme. Sait rauhoitettua hyvin ahdistuneen mielen ja asiat kanssasi sujui sutjakkaasti ja ilon kautta. (2019)
Asiakaspalvelu on ammattitaitoista, ystävällistä ja avuliasta. Kaikki pankkipalvelut toimivat moitteettomasti ja varmasti. 
Säästöpankista olen saanut kaiken, mitä olen tarvinnut!
Koen, että minua oikeasti kuunnellaan ja raha-asioistani huolehditaan kunnolla.
Pankki on lähellä kotia ja siellä voi halutessa asioida varaamatta ajan. Palvelu on ollut nopeaa ja ystävällistä, myös verkkopankin kautta.
Konttoreita on ja niissä voi asioida. vaikka olen itse työikäinen. arvostan sitä. varsinkin kun vanhemmat ihmiset pääsevät hoitamaan asioita ihmisen kanssa.
Henkilökohtainen pankkipalvelu ja joustavat palveluajat.