Asiakaskokemuksia Myrskylän Säästöpankista

Säästöpankki ottaa asiakkaan huomioon ja tekee sen mitä luvataan. Saa käteistä nostaa tiskiltä koko pankin aikioloaikana. Eikä pankissa usein miten edes ole jonoa. 
Pankki on oikea pankki koko aukioloajan eli sieltä saa aina rahaa ja sinne voi aina viedä rahaa. Henkilökunta on kerrassaan mahtavaa.
Säästöpankki ottaa ihmisen ihmisenä.
Palvelu on henkilökohtaista ja inhimillistä; tuntuu, että asiakas on tärkeä .
Hyvä palveluasenne ja ilmapiiri, mukava asioida, hyvä kokonaisuus, Aina saa apua ja voi sopia asioista joustavasti.
Huonosti hoidettua asiaa ei ole vielä tullut eteen. On ihanaa saada aina henkilökohtaista palvelua ja vaikka menisinkin asioimaan varaamatta aikaakin, ei tarvitse jonottaa. Henkilö, jonka kanssa yleensä asioimme joko kasvotusten, puhelimitse tai sähköpostilla on kuin vanha tuttu ja tuntee tilanteemme.
Paras henkilökohtainen palvelu tähän mennessä. 
Pankki, joka ottaa tavallisen ihmisen arjen ja haasteet hyvin huomioon ja yhdessä etsimme ratkaisut, välillä haastavissakin tilanteissa.
Pankkiin saa yhteyden nopeasti, joko puhelimella tai verkkopankin kautta.
Erittän inhimillinen  suhtautuminen.
Aina saa ajan helposti, jos on kysyttävää.
Asiat hoidetaan ihmisläheisesti ja kokonaisuus huomioon ottaen.
Työntekijät ovat ystävällisiä, neuvoo tarpeen vaatiessa.