Säästöpankin toiminta Raumalla vahvistuu

Säästöpankki Kalanti-Pyhäranta laajentaa konttoriverkostoaan Raumalle vuoden 2022 alussa. Ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta, laajoista palveluajoista ja monipuolisista asiointimahdollisuuksista tunnettu Säästöpankki etsii parhaillaan liiketilaa Raumalta ja pankki käynnistää rekrytoinnit lähiviikkoina.

Mediatiedote Rauman konttori, Ossi Öhman ja Roosa Lähteenmäki
Säästöpankki Kalanti-Pyhärannan toimitusjohtaja Ossi Öhman ja kehittämispäällikkö Roosa Lähteenmäki toivottavat sekä uudet että vanhat asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi pankin Raumalle avattavaan uuteen konttoriin.

Säästöpankki jatkaa toimintaansa Rauman seudulla alueella tapahtuvista pankkimuutoksista huolimatta. Säästöpankkiryhmään kuuluva, Uudessakaupungissa ja Laitilassa toimiva Säästöpankki Kalanti-Pyhäranta laajentaa konttoriverkostoaan avaamalla Raumalle uuden konttorin vuoden 2022 alussa. 

”Pankillamme on jo nykyisellään paljon asiakkaita Rauman alueella, joten uuden konttorin avaaminen on meille looginen askel sekä liiketoimintamme kasvun vahvistamiseksi että olemassa olevien asiakkaidemme palveluiden parantamiseksi”, kertoo Säästöpankki Kalanti-Pyhärannan toimitusjohtaja Ossi Öhman.  

Päätös konttorin avaamisesta pohjautuu pitkän aikavälin suunnitelmiin. Rauman konttorin erityisinä painopistealueina tulevat olemaan asuntorahoitus, varallisuudenhoito sekä yritysasiakkaiden palvelut. 

”Säästöpankkien lähes 200-vuotinen historia on hyvä osoitus pitkäjänteisestä toiminnastamme. Rauman seutu on meille tärkeää toiminta-aluetta, ja siksi haluamme olla täällä yhä vahvemmin läsnä myös tulevaisuudessa”, vahvistaa Öhman.

Säästöpankin asiakastyytyväisyys yli toimialan keskiarvon

Säästöpankin toiminnan kulmakiviä ovat palvelun laatu ja turvalliset sekä toimivat digitaaliset palvelut. EPSI Ratingin Pankki ja rahoitus 2021 -asiakastutkimuksen mukaan Säästöpankin asiakastyytyväisyys on kaikissa kategorioissa selvästi yli toimialan keskiarvon. Ensiluokkaisen asiakaspalvelun ohella vahvuutena ovat laajat palveluajat ja monipuoliset asiointimahdollisuudet. 

”Palvelemme asiakkaitamme joustavasti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta niin sähköisissä kanavissa kuin kasvotusten – meillä asiakas saa itse valita haluamansa asiointitavan”, kertoo pankin asiakaskokemuksesta ja henkilöstöasioista vastaava kehittämispäällikkö Roosa Lähteenmäki.

Konttorin paikka etsinnässä – rekrytoinnit käynnistyvät lähiviikkoina

Säästöpankki etsii parhaillaan Raumalta sopivaa liiketilaa tulevalle konttorille. Pankki tiedottaa asiasta lisää heti, kun sopiva paikka löytyy ja konttorin avaamisen aikataulu tarkentuu. Konttorin avaamiseen liittyvät rekrytoinnit uusien työntekijöiden palkkaamiseksi käynnistyvät lähiviikkoina. 

”Meillä työntekijöistä pidetään hyvää huolta, sillä uskomme, että työntekijäkokemus heijastuu suoraan asiakaspalvelun laatuun. Tulemme innolla ja ilolla rakentamaan Rauman konttoria osaksi vahvasti kasvavaa ja erityisen asiakasystävällistä pankkiamme”, kertoo Lähteenmäki tyytyväisenä.

 
Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...