Asiakaskokemuksia Säästöpankki Optiasta

Asiakaspalvelu on sujuvaa, tunnen olevani asiakkaana arvostettu.
Henkilökunta on erittäin ammattitaitoista ja helpostilähestyttävää. Olen vaihtanut pankkia aikoinaan juuri henkilökunnan perässä, kun minun pankkivirkailija siirtyi teille, niin minä siirryin perässä.
Henkilökohtainen ystävällinen nopea palvelu, josustavuus erityisesti "maalaiskonttorissa"
 Nuoria asiakkaita kohdellaan kuten muitakin ja "tyhmiäkin" kysymyksiä on helppo kysyä. 
Koen, että minut muistetaan ja asiani otetaan hetimiten huolelliseen hoitoon.
Luotettava ja asiallinen pankki josta saa hyvää apua aina kun tarvitsee.
Tuttavallinen ja ystävällinen palvelu.
Asiakaspalveluasenne on loistava! Saamani sijoitusneuvonta auttoi aloittamaan turvallisen sijoittamisen.
Ihmisen kokoinen pankki.
Asiakaspalvelu on laadukasta (niin puhelimessa, konttorissa kuin verkkopankissakin), viesteihin vastataan nopeasti ja henkilökunta on aina ollut ystävällistä missä tahansa konttorissa.
Aina on ollut ihanat ihmiset vastassa, helppo puhua virkailijoiden kanssa vaikkei koskaan olisi tavannutkaan:)
Asiakaspalvelu ja pankilla on hyvät asiantuntijat. Pankki uskoo suomalaiseen yrittäjyyteen, ainakin maanviljelykseen
Henkilökohtainen palvelu toimii hyvin. Asioihin otetaan hyvin kantaa. Asiat selvitetään asiakkaalle hyvin.
Olen olut v,1970 asti säästöpankin asiakas, Optia on minun oma pankkini!
Inhimillinen ja ystävällinen asiakaspalvelu, ymmärretään ja kunnioitetaan vanhuksia.
En pääse virka-aikana tulemaan mutta yhteyshenkilöni on joustanut omissa työajoissaan vuokseni. Henkilökunta on ystävällistä ja asiantuntevaa. Tuntuu kuin he hoitaisivat omia asioitaan. Asioin Säästöpankki Optian Pyhäjärven toimistossa ja annan pankille ja sen henkilökunnalle täyden kympin toiminnastaan.