Asiakaskokemuksia Säästöpankki Sinetistä

Erittäin miellyttävä ja aito asiakkaan kohtaaminen, asiantunteva ote. (2020)
Ystävällinen asiakaspalvelija, jonka auttava asenne välittyi myös videotapaamisen kautta. (2020)
Selkeää, nopeaa ja asiakasystävällistä palvelua. Yllätitte todella positiivisesti. (2020)
Palvelu asiantuntevaa, ystävällistä ja ihmisläheistä. Asiat hoidetaan nopeasti ja joustavasti. 
Kaikki asiat hoituvat upeasti. Soittaessasi pankkiin et kuule jonotusääntä ja korville raikuvaa musiikkia, vaan Sinulle vastataan heti. Palvelu pelaa.
Kaikkiin minun kysymyksiini sain vastauksen selvästi ja ymmärrettävästi.
Kaikki toimii ja henkilöstö auttaa mielellään.
Helppo ja tehokas hoitamaan asiakkaan asiat.
Asiakaspalvelu on ensiluokkaista, mielestäni Säästöpankki on inhimillinen pankki. Asiat on aina saatu järjestymään vaikka olisikin tiukka paikka.
Tunnen että pankkini on minulle henkilökohtainen ja että rahoistani välitetään.
Hoitaa ihan kaiken mitä pankin nyt tarvitsee.
Tarjottujen palveluiden monipuolisuus, pankki on pysynyt ajan tasalla kehityksessä.
Olen tyytyväinen pankkiini tällä hetkellä, se on inhimillinen ja luotettava. 
Henkilökohtainen palvelu, apua saa monenlaisissa asioissa.
Ihmisläheinen, tuttu.
Paikallisessa pankissa asiakkaat tunnetaan ja ollaan ystävällisiä.
Tapaamisaika järjestyy nopeasti! ja asiat tulee paremmin selvitettyä!
Asiakaspalvelu on luontevaa ja ystävällistä. Meitä taviksia/eläkkeensaajia on kuitenkin olemassa.
Olen saanut erinomaista henkilökohtaista palvelua niin puhelimitse kuin verkkopankin kautta.