Maksuerittely

Maksupalvelulain yhtenä vaatimuksena on toimittaa henkilöasiakkaillemme kerran vuodessa palvelumaksuerittely maksutileihin liittyvistä maksuista ja koroista. Maksuerittelyn tarkoituksena on antaa parempi kokonaiskuva käyttämistäsi palveluista ja niiden kuluista vakiomuotoisessa mallissa.

Mikä on Maksuerittely? – tiedote, sinun ei tarvitse tehdä mitään

Yhteenveto sinulta edellisen vuoden aikana veloittamista palvelumaksuista, kuluista ja koroista, joita olet saanut tai joita tililtäsi on veloitettu. Jos tilisi on lopetettu viime vuonna tai sinulla on useampi maksutili, saat jokaisesta oman Maksuerittelyn.

Miksi saan Maksuerittelyn?

Mistä löydän Maksuerittelyn?

Miksi Maksuerittelyssä ei näy kaikki veloitetut palvelumaksut?

En tunnista termejä Maksuerittelyllä, mitä ne ovat?

En halua paperista Maksuerittelyä, mitä teen?

Minulla on kysymyksiä Maksuerittelystä - keneen voin olla yhteydessä?

Jos sinulla on kysymyksiä Maksuerittelystä, voit ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme 010 773 6777*. Henkilöasiakkaat, Säästöpankin asiakaspalvelun palveluajat: ma–pe 8–20, la 10–14.

*Puhelujen hinnat 010 -numeroihin: 0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min (alv 24 %).

Sujuvaa ja avointa pankkiasiointia!