För tillfället har vi rusning i telefontjänsten, vi beklagar situationen

Identifieringsapplikationens serviceavbrott (10.6.) har orsakat störningar i identifieringsapplikationen.
Detta kan t.ex vara att pin-koden har låst sig. Du får själv upplåst pin-koden i din nätbank.

Du kan granska att du har laddat ner den senaste versionen av Sparbanken Identifieringsapplikationen. Versionen hittar du i telefonens applikationsbutik genom att söka "Sparbanken Identifiering". Versionen ser du när du öppnar upp applikationen, nyaste versionen är: IOS (1.17): AppStore / Android (1.15.0): Play Butik). Om applikationsbutiken ber dig "uppdatera" applikationen har du inte den senaste versionen. 
 
Om pin-koden har låst sig, vänligen logga in till nätbanken med nyckeltalskortet. 
När du loggat in, klicka på ditt namn i högra övre hörnet, välj sedan "identifieringsapplikationens inställningar" Välj den profil i fråga. Tyck på "ja" som indikerar att profilen är i lås. Välj "nej" och bekräfta med ett nyckeltal.
 
Om identifieringsapplikationen inte fungerar efter detta, väligen radera appen och ladda ner den på nytt.
 
Vi ber om ursäkt över besväret som detta orsakar.
 
Mer information om identifieringsapplikationen samt de vanligaste frågorna hittar du här:
https://www.saastopankki.fi/sv-se/kundservice/kontaktkanaler/mobilbanken/sa-har-tar-du-sparbanken-identifiering-i-bruk
Skriven
Typ
Nyhet
...