Infosta apua palvelujen käyttöön – vain käteinen raha puuttuu


Infopisteissä palvelemme ilman ajanvarausta verkko- ja mobiilipankin sekä maksukortin käyttöön liittyvissä asioissa. Infopisteellä voit maksaa myös laskuja, ja infosta saat apua esimerkiksi lukkiutuneiden verkkopankkitunnusten kanssa. Huomaathan, että infopisteissä ei käsitellä käteistä rahaa.
Säästöpankin brändikuva

Esimerkiksi näitä pankkiasioita voit hoitaa Aito Säästöpankin konttorien infopisteillä:

  • lukkiutuneen verkkopankin tai yritysverkkopankin avaus
  • uuden avaintunnuskortin nouto
  • Tunnistus-sovelluksen asennus tai käyttöönotto
  • uuden maksukortin tilaus
  • saapuneen maksukortin nouto
  • laskun maksu tilisiirtona
  • tilisiirto omien Säästöpankissa olevien tilien välillä
  • maksupalvelukuorien nouto
  • suoramaksusopimuksen tekeminen.

Infopisteistämme saat myös neuvontaa palvelujemme, kuten verkko- ja mobiilipankin, Tunnistus-sovelluksen sekä maksukorttien käyttöön liittyen. Infopisteissä ei käsitellä käteistä rahaa.

Infopisteissä palvelemme ilman ajanvarausta infopisteiden aukioloaikojen puitteissa.

Alaikäisen, edunvalvottavan tai kuolinpesän tietojen päivittäminen sekä kuolinpesän asiakirjojen ja laskujen toimittaminen onnistuu ilman konttorissa käyntiä:

Varaathan seuraavien pankkiasioiden hoitoa varten etukäteen ajan:

  • asiakastietojen päivitys
  • tilin avaus
  • uuden verkkopankki- tai yritysverkkopankkisopimuksen avaus
  • rahastomerkinnät ja -lunastukset
  • alaikäisten pankkipalvelut
  • kuolinpesän pankkiasiat
  • laina-asiat
  • säästäminen ja sijoittaminen
  • varallisuudenhoito
  • lainopilliset palvelut
  • yritysten ja yhdistysten asiat.

Varaa aika tästä tai soita asiakaspalveluumme, puh. 010 311 6400 (puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%) kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä).

Muistathan, että voit hoitaa lähes kaikki arjen pankkiasiat myös sähköisesti. Lue lisää digipalveluistamme.