Säästöpankki Optiassa muutoksia kassapalveluihin 1.2.2021 alkaen

Asiakkaiden tapa hoitaa talousasioitaan on muuttunut merkittävällä tavalla. Henkilökohtaisen palvelun arvostus ei ole vähentynyt, mutta digitaalisten palveluiden käyttäminen talousasioissa on yleistynyt.

Käteisen tarve on selkeästi vähentynyt ja tästä johtuen kassapalveluihin tulee muutoksia 1.2.2021 alkaen. 

Mikkelissä, Joensuussa, Kajaanissa, Kuopiossa, Jyväskylässä ja Oulussa käteisen rahan palvelut loppuvat, mutta ovet ovat auki eli neuvontapalveluita toimipisteessä ilman ajanvarausta saa jatkossakin ma ja to klo 10.00-12.30.

Iisalmen toimipisteessä käteisen rahan palveluita ja neuvontapalveluita ilman ajanvarausta tarjotaan ma, ke ja pe klo 10.00-12.30.

Käteistä voi nostaa Otto.-automaateilta ja lisäksi ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista, Neste K-liikenneasemilta (max. 200 e) ja R-kioskeilta (max. 50 e). Talletukset onnistuvat TalletusOtto-automaateilla.

– Opastamme ja tuemme asiakkaita henkilökohtaisesti digitaalisten palveluiden kuten verkkopankin, pankkikortin ja mobiilipankin käytössä jatkuvasti. Järjestimme syksyn 2020 aikana lisäksi toimipisteissämme arjen pankkipalveluiden opastustuokiota, joita toteutamme tarvittaessa mielellämme myös ensi vuonna, tähdentää Säästöpankki Optian toimitusjohtaja Heikki Paasonen.

Muissa Säästöpankki Optian toimipisteissä eli Lappeenrannassa, Lapinlahdella, Kiuruvedellä, Pyhäsalmella, Torniossa, Rovaniemellä ja Kuusamossa palvelut jatkuvat ennallaan.

Muutokset koskettavat ainoastaan kassapalveluita, muut palvelut jatkuvat normaalisti. Henkilökohtaisia neuvotteluaikoja on tarjolla aamusta iltaan verkkotapaamisina tai toimipisteessä maanantaista torstaihin klo 8.30–19.00 ja perjantaina klo 10.00–16.00. Asiakaspalvelumme palvelee puhelimen, chatin ja verkkopankin välityksellä ma–pe klo 8.00–20.00, tunnistettu chat 8.00–19.00 ja la 10.00–14.00

Lisätietoja: Heikki Paasonen, Säästöpankki Optian toimitusjohtaja, 044 544 9950, heikki.paasonen@saastopankki.fi


Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...