Säästöpankki Sinetissä muutoksia kassapalveluihin 1.1.2021 alkaen

Asiakkaiden tapa hoitaa talousasioitaan on muuttunut merkittävällä tavalla. Henkilökohtaisen palvelun arvostus ei ole vähentynyt, mutta digitaalisten palveluiden käyttäminen talousasioissa on yleistynyt.

Käteisen tarve on selkeästi vähentynyt ja tästä johtuen kassapalveluihin tulee muutoksia 1.1.2021 alkaen seuraavasti: 

  • Orivedellä kassapalveluita tarjotaan ma, ke ja pe klo 10.00-13.00, neuvontapalvelut ajanvarauksella. 
  • Jämsässä ja Ylöjärvellä kassapalveluita tarjotaan ti ja to klo 10.00-13.00, neuvontapalvelut ajanvarauksella.

 

Käteistä voi nostaa Otto.-automaateilta ja lisäksi ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista, Neste K-liikenneasemilta (max. 200 e) ja R-kioskeilta (max. 50 e). Talletukset onnistuvat TalletusOtto-automaateilla.

– Opastamme ja tuemme asiakkaita henkilökohtaisesti digitaalisten palveluiden kuten verkkopankin, maksukortin ja mobiilipankin käytössä. Järjestimme vuoden 2020 aikana konttoreissamme arjen pankkipalveluiden opastustuokiota, joita toteutamme tarvittaessa mielellämme myös jatkossa, kertoo Säästöpankki Sinetin toimitusjohtaja Hannu Syvänen.

Muutokset koskettavat ainoastaan kassapalveluita, muut palvelut jatkuvat ennallaan. Henkilökohtaisia neuvotteluaikoja on tarjolla aamusta iltaan verkkotapaamisina, puhelinneuvotteluina tai konttoreissa maanantaista torstaihin klo 8.00–19.00 ja perjantaina klo 10.00–16.30. Asiakaspalvelumme palvelee puhelimen (010 391 2000*), chatin ja verkkopankin välityksellä ma–pe klo 8.00–20.00, la klo 10.00-14.00. 

*Puhelujen hinnat 010-numeroihin: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%) soittaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä.

 

Lisätietoja: Hannu Syvänen, Säästöpankki Sinetin toimitusjohtaja, 0400 548 508, hannu.syvanen@saastopankki.fi

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista