Puhelinpalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa, pahoittelut tästä aiheutuvasta haitasta.
Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen päivityksen (10.6) seurauksena osalla tunnistussovelluksen käyttäjistä ilmenee häiriöitä sovelluksen käytössä.
Tarkistathan, että käytössäsi on uusin versio Säästöpankki Tunnistus -sovelluksesta. Joissain tapauksissa myös PIN-koodi lukkiutuu, lukituksen voi vapauttaa itse verkkopankissa.
Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen version tarkistuksen voit tehdä laitteesi sovelluskaupassa (IOS (1.17): AppStore / Android (1.15.0): Play-kauppa) hakemalla Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen. Jos sovelluksen kohdalla lukee jotain muuta kuin "Avaa", sovellus on päivitettävä.
Jos PIN-koodi on lukkiutunut, niin kirjaudu verkkopankkiin käyttäjätunnuksella, salasanalla ja avaintunnuskortin turvaluvulla ja poista tunnistussovelluksen lukitus klikkaamalla oikeassa yläkulmassa näkyvää omaa nimeäsi. Valitse tämän jälkeen "Tunnistussovelluksen asetukset". Klikkaa kyseisen laitteen kohdalla olevaa lukitusta kuvaavaa Kyllä -valintaa. Sen takaa löytyy toiminto, josta lukituksen voi avata. Lukituksen avaaminen tulee vielä vahvistaa avaintunnuskortin turvaluvulla.
Jos tunnistussovellus ei edelleenkään toimi, niin se kannattaa poistaa ja ladata uudelleen. Varmistathan, että sinulla on puhelimessasi aina tuorein versio niin mobiilipankkisovelluksesta kuin Säästöpankki Tunnistuksesta.
Pahoittelemme tunnistussovelluksen käytössä mahdollisesti esiintyviä häiriöitä
Lisää vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät osoitteesta: www.saastopankki.fi/tunnistus
Pahoittelemme tunnistussovelluksen käytössä mahdollisesti esiintyviä häiriöitä
Lisää vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät osoitteesta: www.saastopankki.fi/tunnistus
- Kirjoitettu
- Tyyppi
- Uutinen