Häiriö tunnistussovelluksessa Tunnistussovelluksessa on häiriöitä. Pahoittelemme tilannetta ja selvitämme asiaa. Kirjoitettu 18.04.2024 Tyyppi Uutinen
01.09.2025 Uutinen Häiriö ohi Säästöpankki Mobiilin iOS-käyttäjillä Olemme korjanneet häiriön, jonka vuoksi Säästöpankki Mobiili ei toiminut normaalisti osalla iOS-käyttäjistä. Jos häiriötä yhä esiintyy, päivitäthän sovelluksen uusimpaan versioon sovelluskaupassasi. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta haittaa.
21.08.2025 Uutinen Palvelukatko verkko- ja tunnistuspalveluissa sunnuntaina 24.8.2025 klo 5–12 Varmistaaksemme laadukkaan palvelun jatkossakin, verkko- ja tunnistuspalveluissamme on kehitystyön vaatima palvelukatko. Jos mahdollista, pyrimme avaamaan palvelut jo aiemmin.
31.07.2025 Uutinen Varo tietojenkalastelua ja huijauksia! Poliisi on varoittanut huijaustavasta, jossa rikolliset esiintyvät pankkina ja yrittävät saada haltuunsa pankkitunnuksesi uudenlaisen kolmivaiheisen huijausjuonen avulla. Yrityksiä on ilmennyt nyt myös Säästöpankin nimissä.
31.07.2025 Uutinen Varo tietojenkalastelua ja huijauksia! Poliisi on varoittanut huijaustavasta, jossa rikolliset esiintyvät pankkina ja yrittävät saada haltuunsa pankkitunnuksesi uudenlaisen kolmivaiheisen huijausjuonen avulla. Yrityksiä on ilmennyt nyt myös Säästöpankin nimissä.
09.06.2025 Uutinen Palvelukatko sijoittamisen palveluissa 9.6.2025 klo 23.00 - 10.6.2025 klo 00.30 Verkkopankin ja Säästöpankki Mobiilin sijoittamisen palveluissa on kehitystyön vuoksi käyttökatko. Katkon aikana omien sijoitustietojen tarkastelu tai osake- ja rahastotoimeksiantojen jättäminen ei ole mahdollista. Käyttökatko ei vaikuta verkko- ja mobiilipankin muihin toimintoihin.
04.06.2025 Uutinen Sijoittamisen palveluissa on häiriö Häiriön vuoksi omien sijoitustietojen tarkastelu tai osake- ja rahastotoimeksiantojen jättäminen ei tällä hetkellä onnistu. Häiriö ei vaikuta muihin palveluihin. Korjaamme tilannetta ja pahoittelemme tilanteen aiheuttamaa haittaa.
04.06.2025 Uutinen Varo huijauspuheluita Säästöpankin nimissä Tietojemme mukaan soittaja esittää olevansa Säästöpankin 'turvatiimistä' ja väittää asiakkaan tilin vaarantuneen. Säästöpankki ei koskaan ohjeista siirtämään varoja erillisille 'turvatileille' tai kysy pankkitunnuksiasi puhelimessa, sähköpostitse tai tekstiviestillä. Emme myöskään koskaan ohjaa viesteissämme kirjautumaan verkko- tai mobiilipankkiin linkin kautta.
02.06.2025 Uutinen Häiriö ohi: virheelliset korttiveloitukset palautettu asiakkaidemme tileille Tekninen vika aiheutti virheellisesti tuplaveloituksia osaan Debit-korttitapahtumista, jotka oli kirjattu asiakkaidemme tileille 28.5. ja 30.5. Häiriö on nyt korjattu ja virheelliset veloitukset palautettu asiakkaidemme tileille. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
02.06.2025 Uutinen Häiriö ohi: virheelliset korttiveloitukset palautettu asiakkaidemme tileille Tekninen vika aiheutti virheellisesti tuplaveloituksia osaan Debit-korttitapahtumista, jotka oli kirjattu asiakkaidemme tileille 28.5. ja 30.5. Häiriö on nyt korjattu ja virheelliset veloitukset palautettu asiakkaidemme tileille. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
30.05.2025 Uutinen Häiriö ohi: virheelliset korttiveloitukset palautettu asiakkaidemme tileille Tekninen vika aiheutti virheellisesti tuplaveloituksia osaan Debit-korttitapahtumista, jotka oli kirjattu asiakkaidemme tileille 28.5. ja 30.5. Häiriö on nyt korjattu ja virheelliset veloitukset palautettu asiakkaidemme tileille. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
26.05.2025 Uutinen Häiriö verkkotapaamisissa ja ajanvarauksessa Säästöpankin verkkotapaamiseen liittymisessä ja ajanvarauksessa saattaa esiintyä häiriöitä. Selvitämme asiaa. Pahoittelemme häiriötä.
22.05.2025 Uutinen Varoitus: Huijausviestejä liikkeellä Säästöpankin nimissä Säästöpankin nimissä on lähetetty huijausviestejä, joissa varoitetaan epäilyttävästä kirjautumisyrityksestä ja pyydetään turvallisuussyistä päivittämään asiakastietoja. Jos saat tällaisen viestin, älä klikkaa linkkiä tai vastaa viestiin, vaan poista se.