Miten voimme auttaa?
Valitse aihe ja me ohjaamme sinut nopeimpaan tapaan ratkaista asia.
Jotta pääsemme eteenpäin puhelinkeskustelussa pankkiasioinnin kanssa, tulee sinun ensin tunnistautua.
Henkilöasiakkaanamme voit tunnistautua Säästöpankki Tunnistus -sovelluksella jo ennen puhelun yhdistymistä asiantuntijalle. Ohjeet tunnistautumiseen saat jonotuksen aikana.
Säästöpankin yritysasiakkaana voit tunnistautua Säästöpankki Tunnistus -sovelluksella puhelun aikana.
Tunnistautuminen onnistuu myös 4-numeroisella koodilla, jonka saat puhelussa Säästöpankin asiantuntijalta.
Muistathan, että pankki tai viranomaiset eivät koskaan pyydä kertomaan henkilökohtaisia tai yrityksen pankkitunnuksia, salasanaa tai maksukortin tunnuslukua esimerkiksi puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostitse.
Mitä muut meiltä kysyvät? Kokosimme avuksesi usein kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen.