Ajankohtaista tietoa Nooa Säästöpankin asiakkaille koronavirusepidemian aikana

Säästöpankin brändikuva.

Meille Säästöpankissa on tärkeää hillitä omalta osaltamme koronaviruksen leviämistä, mistä johtuen rajoitamme aukioloaikojamme.

  • Keski-Uudenmaan toimipisteelle neuvottelut vain ajanvarauksella
  • Tikkurilan kassapalvelut palvelee ma & to klo 10 - 12, neuvontapalvelut ma-pe klo 10 - 16

Säästöpankkiirimme ovat tavoitettavissasi myös verkkopankin sekä verkko- ja puhelintapaamisten kautta.

Viestimme koronaviruksen vaikutuksista konttoriemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan tiedottamistamme. Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme www.saastopankki.fi/korona  

Tahdomme auttaa henkilö- ja yritysasiakkaitamme, jotka kärsivät tilanteen aiheuttamista taloudellisista vaikutuksista. Ota meihin yhteyttä hyvissä ajoin mikäli uskot koronan vaikuttavan talouteesi. 
Henkilöasiakkailla on mahdollisuus hakea verkkopankin kautta lyhennysvapaata asuntolainoihin 6 kk ajaksi. Yritysasiakkaille räätälöimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun ja asiakkaamme voivat hakea lyhennysvapaata 6 kk ajaksi. 
Tulemme suosittelemaan asiakkaille Finnveran takauksia, jotta käyttöpääomatilanne turvataan. Lue tästä muista vaihtoehdoista talouden helpottamiseen: https://www.saastopankki.fi/fi-fi/saastopankkiryhma/saastopankkikeskus/saastopankkiliitto/ajankohtaista/lisaa-tukea-ja-neuvontapalveluja-koronavirustilanteessa

Vinkkilista, mitä kannattaa ottaa huomioon ja kuinka voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta. 
  • Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti
  • Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe 8-20, la 10-14 numerossa 010 436 6410* (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
  • Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Se on kätevä tapa hoitaa päivittäisiä raha-asioita kuten maksuja, nostoja ja talletuksia. Sen lisäksi se on hygieenisempaa kuin käteisen käsitteleminen. Korttia voit hakea verkkopankista.
  • Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla, K-ruokakaupoissa ja Neste-K –asemilla. Akuuteissa tilanteissa kassapalvelut löytyvät myös Tikkurilan toimipisteestämme ma ja to 10-12. Muistathan käsihygienian ja viranomaisohjeet asioidessasi.
  • Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista
  • Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen

Pidetään huolta toisistamme. 

Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme  


Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista