Ajankohtaista tietoa Nooa Säästöpankin asiakkaille koronavirusepidemian aikana

Oman talouden suunnittelu auttaa tulevaisuuteen ja uhkaavien pilvien välttämiseen. Apua talouteen saa Säästöpankista.

Meille Säästöpankissa on tärkeää hillitä omalta osaltamme koronaviruksen leviämistä, mistä johtuen rajoitamme aukioloaikojamme.

  • Keski-Uudenmaan toimipiste on suljettu toistaiseksi
  • Tikkurilan kassapalvelut palvelee ma & to klo 10 - 12, neuvontapalvelut ajanvarauksella

Säästöpankkiirimme ovat kuitenkin tavoitettavissasi verkkopankin sekä verkko- ja puhelintapaamisten kautta. Viestimme koronaviruksen vaikutuksista konttoriemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan tiedottamistamme. Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme www.saastopankki.fi/korona  

Tahdomme auttaa henkilö- ja yritysasiakkaitamme, jotka kärsivät tilanteen aiheuttamista taloudellisista vaikutuksista. Ota meihin yhteyttä hyvissä ajoin mikäli uskot koronan vaikuttavan talouteesi. 
Henkilöasiakkailla on mahdollisuus hakea verkkopankin kautta lyhennysvapaata asuntolainoihin kuluitta 6 kk ajaksi. Yritysasiakkaille räätälöimme asiakkaalle sopivimman ratkaisun ja asiakkaamme voivat hakea lyhennysvapaata maksutta 6 kk ajaksi. 
Tulemme suosittelemaan asiakkaille Finnveran takauksia, jotta käyttöpääomatilanne turvataan. Lue tästä muista vaihtoehdoista talouden helpottamiseen: https://www.saastopankki.fi/fi-fi/saastopankkiryhma/saastopankkikeskus/saastopankkiliitto/ajankohtaista/lisaa-tukea-ja-neuvontapalveluja-koronavirustilanteessa

Vinkkilista, mitä kannattaa ottaa huomioon ja kuinka voit hoitaa pankkiasioitasi:

  • Käytä verkkopankkia, Säästöpankki Mobiili- ja Tunnistussovellusta. 
  • Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista
  • Verkkosivujemme ja verkkopankin chat-palvelut palvelevat joustavasti
  • Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe 8-22, la 10-14 numerossa 010 436 6410* (*8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
  • Suosithan korttimaksua käteisen sijaan. Se on kätevä tapa hoitaa päivittäisiä raha-asioita kuten maksuja, nostoja ja talletuksia. Sen lisäksi se on hygieenisempaa kuin käteisen käsitteleminen. Korttia voit hakea verkkopankista.
  • Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla, K-ruokakaupoissa ja Neste-K –asemilla. Akuuteissa tilanteissa kassapalvelut löytyvät myös Tikkurilan toimipisteestämme ma ja to 10-12. Muistathan käsihygienian ja viranomaisohjeet asioidessasi.
  • Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista
  • Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen

Pidetään huolta toisistamme. 

Seuraa myös jatkuvasti päivittyviä sivujamme  


Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
...